اخبارخارجی

آدیداس مجموعه لباسهای دروازه بانان جام جهانی 2022 را منتشر کرد

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی2022 قطر برای برخی از تیمهای طرف قرارداد با این شرکت رونمایی گردید.این پیراهن ها دارای ترکیب رنگهای مختلف و طرح های خاصی می باشد که در دهه نود بسیار پر استفاده بود.

با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 قطر، برخی از بزرگترین برندهای لباس ورزشی در حال آماده شدن برای عرضه کیت های جدید برای این رقابتها هستند. آدیداس با مجموعه‌ای از کیت‌های دروازه‌بانی که شامل طرح‌های جسورانه و موج‌دار برای آرژانتین، آلمان، اسپانیا، بلژیک و مکزیک است، علاقه مندان به ورزش فوتبال را به دهه 90 بازگردانده است.

هیچ الگو یا طرحی در دهه 90 خیلی عجیب نبود و ما کم کم شاهد بازگشت همین سبکها به فرهنگ لباس فوتبال امروزی هستیم. در مقدمات جام جهانی، آدیداس به برخی از این پیراهن‌های پر سر و صدا ادای احترام می‌کند. به همین خاطر به معرفی برخی از این پیراهن های دروازه بانی میپردازیم.با اهل ورزش همرا باشید تا این پیراهن های جذاب و زیبا رو با هم ببینیم.

پیراهن دروازه بان آرژانتین

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی

آرژانتین در فینال جام جهانی 1990 مقابل آلمان شکست خورد. اما، پیراهن بنفش و مشکی سرجیو گویکوچیا، دروازه بان تیم آمریکای جنوبی، یک پیراهن نمادین است و کیت آدیداس رترو آیکون با الهام از طراحی مثلثی که در قلب آن قرار دارد، ساخته شده است.

پیراهن دروازه بان آلمان

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی

یکی از خاطره انگیزترین لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی متعلق به تیم ملی آلمان میباشد،جایی که بودو ایلگنر، دروازه بان آلمان از تورهای دروازه این تیم محافظت میکرد و تیم ملی برای سومین بار و پیروزی مقابل آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، لباس بنفش و سفید زیبایی به تن داشت. این طرح دارای خطوط و راه راه های برجسته است، با سه راه راه آدیداس که با رنگ صورتی حبابی روشن تزئین شده است.

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی_ پیراهن دروازه بان مکزیک

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی

اگر کسی مترادف با کیت های جسورانه و درخشان باشد، خورخه کامپوس در دهه 90 اولین گزینه است. این پیراهن سایه‌های روشن صورتی، زرد و سبز لیمویی را در هم می‌پیچد، همه رنگ‌هایی که کامپوس در طول سال‌ها در مجموعه‌ای از طرح‌ها به تن کرده است.

پیراهن دروازه بان اسپانیا

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی

کیت اسپانیایی از الگوی دروازه بانی آدیداس در دهه 90 الهام گرفته شده است که از طرحی دندانه دار در نیمی از پیراهن استفاده می کند. هواداران لیورپول ممکن است با این طراحی آشنا باشند زیرا آدیداس در فصل 96-1995 از آن استفاده کرد.

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی_ پیراهن دروازه بان بلژیک

لباس های دروازه بانی آدیداس برای جام جهانی

اگرچه پیراهن بلژیک از یک کیت یکپارچه سازی با رنگ های مختلف یا طرح های عجیب الهام گرفته نشده است، اما ادامه همکاری طرف ملی با جشنواره رقص برق بلژیکی یعنی سرزمین فردا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا