اخبارخارجی

27 هدیه فوتبالی برای بچه ها در سال 2022_بخش دوم

هدیه به کودکان عاشق فوتبال؛به دنبال هدیه ای عالی برای یک بچه دیوانه فوتبال هستید؟اگر در جستجوی یک هدیه فوق‌العاده ویژه برای یک کودک در زندگی خود هستید، خواه دختر یا برادرزاده باشد،با اهل ورزش همراه شوید.

امروزه، دانستن اینکه بچه‌ها به چه چیزی علاقه دارند می‌تواند مشکل باشد، اما اگر یکی از بچه های شما طرفدار فوتبال باشد، کار را کمی آسان‌تر می‌کند. با هدایای بسیار مرتبط با این ورزش، مطمئناً چیزی را برای آنها پیدا خواهید کرد که دوست داشته باشند. با این حال، با وجود چیزهای زیادی برای ارائه، گشت و گذار در اینترنت برای یک هدیه عالی می تواند مانند یک ورزش احساس شود.

خوشبختانه، ما بهترین هدایای منحصر به فرد و سرگرم کننده مربوط به فوتبال را در اینجا جمع آوری کرده ایم. از داستان‌های فوتبالی که ذهن‌های کنجکاو را برمی‌انگیزد تا مینی‌بازی‌هایی که رگه‌های رقابتی را به ارمغان می‌آورند، ما بهترین هدایایی با مضمون فوتبال را که اینترنت ارائه می‌کند پیدا کرده‌ایم.

بنابراین، چه به دنبال یک هدیه تولد برای خواهرزاده خود باشید، چه یک هدیه جشن برای فرزندان خود یا یک هدیه برای نوه خود، در اینجا 27 تا از بهترین هدیه ها در حال حاضر برای طرفداران جوان فوتبال را که موجود است در دو بخش معرفی میکنیم،در بخش اول به تعدادی از این هدایا اشاره نمودیم حال به سراغ گزینه های بخش دوم میرویم.

کمک مربی فوتبال

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

با کمک مربی فوتبال انفرادی SKLZ، کنترل پاس، دقت و مهارت های دروازه بان را بهبود بخشید. این اکسسوری آموزشی که متناسب با سایزهای سه، چهار و پنج توپ قابل تنظیم است، یک هدیه عالی برای هر طرفدار جوانی است که به دنبال تقویت مهارت های توپ خود است.قیمت این محصول حدود 15 دلار می باشد.

میز فوتبال روی میز(فوتبال دستی)

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

بهترین هدیه به کودکان عاشق فوتبال؛از ساعت های بی شماری از بازی سریع روی این میز فوتبال رومیزی جمع و جور لذت ببرید. این بازی فوتبال کلاسیک برای تمام سنین سرگرم کننده است و برای تشویق زمان با کیفیت با خانواده و دوستان عالی است.قیمت این محصول 40 دلار می باشد.

دروازه فوتبال قابل حمل

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

فوق العاده بادوام و سبک وزن، این دروازه فوتبال در کمتر از دو دقیقه آماده بازی است. Quickster برای راه اندازی آسان، فوق العاده قابل حمل و به اندازه کافی پایدار برای بازیکنان جوان و نخبه است. میله‌های منحصر به فرد Tension-Tite یک قاب محکم ایجاد می‌کنند، در حالی که اتصالات آسان توری نوار چسب و پایه‌های زمین فولادی تضمین می‌کنند که توری ثابت بماند. یک کیف حمل برای نگهداری آسان و جمع و جور گنجانده شده است.قیمت این محصول زیبا 150 دلار می باشد که مطمئنا در ایران قیمت بالایی محسوب می شود.

سبک بازی فوتبال

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

برداشتی تازه و خنده دار در مورد برد و باخت در بازی فوتبال است که هر خواننده جوانی، چه هوادار فوتبال یا غیر آن، می تواند با آن ارتباط برقرار کند.قیمت این محصول 6 دلار می باشد.

کتونی نایک مرکوریال

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

با مهر تایید یکی از بهترین‌ بازیکنان جهان، کیلیان ام‌باپه، این نسخه ویژه از کفش‌های فوتبال امباپه مطمئناً برای هر طرفدار بازی مورد استقبال قرار می‌گیرد.قیمت این محصول 75 دلار می باشد.

توپ کیلیان امباپه

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

اگر بچه ها از طرفداران سرسخت مهاجم پاری سن ژرمن باشند، این توپ فوتبال یک هدیه بزرگ خواهد بود. توپ ضربه‌ای Kylian Mbappé دارای شیارهایی است که برای چرخش ثابت زمانی که توپ در هوا است طراحی شده است. پوشش بادوام و مثانه لاستیکی برای عملکرد طولانی مدت ترکیب می شوند.این محصول در سایت نایک 32 دلار ارزش دارد.

ست شخصی کوله پشتی فوتبال

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

با این مجموعه کیف‌های شخصی‌سازی شده درخشان، آنها را برای مدرسه آماده کنید، که برای نگه‌داشتن تمام کتاب‌ها یا وسایل فوتبال آنها مناسب است. این ست سه تکه شامل یک کوله پشتی، کیف ناهار و مداد می شود، بنابراین هر جایی که روز طول می کشد، همه چیز مورد نیاز خود را در دسترس خواهند داشت.قیمت این مجموعه 40 دلار می باشد.

دستکش دروازه بان

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

دستکش‌های آدیداس پرداتور به تبدیل هر دروازه‌بانی به یک شخص با مهارت کمک می‌کنند! با این اطمینان بازی کنید که با مجموعه ای برتر از دستکش های یک برند بزرگ فوتبال رقابت می کنید.این دستکشها در سایت ادیداس به قیمت 42 دلار موجود می باشد.

بازی رومیزی فوتبال

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

یک بازی رومیزی مهیج، آماده برای بازی مهیج و هیجانی ،فوتبال Magna دو بازیکن را با هم در یک نبرد مهارتی قرار می دهد تا توپ رادر دروازه حریف خود به ثمر برسانند – شبیه به فوتبال و سرگرم کننده برای همه سنین.این بازی 38 دلار قیمت دارد.

پوستر آبرنگ شخصی سازی شده فوتبالیست

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

انتخاب هدیه ای عالی برای تزئین اتاق بچه ها، این پوستر شخصی سازی شده بهترین هدیه الهام بخش برای هر بازیکن جوان فوتبال است. همچنین به عنوان سیلوئت مردانه موجود است.این پوستر 16 دلار قیمت دارد.

توپ فوتبال تمرینی جام جهانی قطر

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

هر طرفدار فوتبال در حال حاضر به لطف جام جهانی برای یک فصل باورنکردنی از فوتبال آماده می شود، این توپ تمرینی بهترین راه برای بزرگداشت این مناسبت است.قیمت این توپ 30 دلار می باشد.

بچه های فوتبالی

هدیه به کودکان عاشق فوتبال

برای بچه‌هایی که عاشق فوتبال هستند و برای خانواده‌هایی که به دنبال اسباب‌بازی هستند که ساعت‌های بی‌پایان بازی خلاقانه و تخیلی را القا کند، بچه های فوتبالی عالی است.ارزش این محصول 30 دلار می باشد.

روسری آمریکا برای جام جهانی قطر

 هدیه به کودکان عاشق فوتبال

برای جام جهانی قطر امسال با یک روسری فوتبال به مناسبت این رویداد آماده شوید. در روزهای مسابقه آن را بپوشید یا برای تیم ملی خود دست تکان دهید.این محصول 30 دلار ارزش دارد.

هودی فوتبالی نایک

 هدیه به کودکان عاشق فوتبال

آن را برای گرم کردن و خنک کردن به میدان ببرید، یا آن را در مدرسه بپوشید و عشق خود را به بازی نشان دهید. نایک F.C. هودی دارای پارچه عرق‌گیر و تری فرنچ نرم است که می‌تواند گرما را حفظ کند و در عین حال شما را خشک و راحت نگه می‌دارد.قیمت این هودی 55 دلار می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا