اخبارخارجی

فرانسه ۲ – دانمارک ۱؛غلبه خروس ها بر وایکینگ ها

بازی فرانسه و دانمارک بعد از ۹۰ دقیقه جدال جذاب،در چارچوب رقابت های جام جهانی قطر با درخشش امباپه و با زدن دو گل وی با برتری خروس ها پایان یافت.

به گزارش “اهل ورزش” در یک رقابت جذاب و دیدنی فرانسه موفق شد گربه سیاه خود دانمارک را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. نیمه اول بازی با وجود حملات متعدد فرانسوی‌ها گلی در بر نداشت. اشمایکل دروازه‌بان دانمارک با کمک خط دفاعی، تمام برنامه‌ها و حملات فرانسه را در نیمه اول دفع کردند.

گلزنی کریستنسن در بازی فرانسه و دانمارک
در نیمه دوم اما ورق برگشت. فشار مضاعف فرانسه و تنگ‌تر شدن حلقه به دور محوطه دانمارک بلاخره قفل دروازه دانمارک را باز کرد. امباپه فوق‌ستاره فرانسوی با کمک هرناندز گل اول را به ثمر رساند اما کمتر از ۱۰ دقیقه بعد دانمارکی‌ها با ضربه سر کریستنسن پاسخ گل فرانسه را دادند. فرانسوی ها بعد از این گل حملات خود را بیشتر کردند. این بار گریزمن به کمک امباپه آمد و با یک ارسال پای چپ از بیرون محوطه توپ را به امباپه روی محوطه شش قدم رساند و او توپ را وارد دروازه کرد و اشمایکل را شکست داد. فرانسه موفق شد در پایان با دو گل کیلیان امباپه دانمارک را شکست دهد. حالا خروس‌ها اولین تیم هستند که به مرحله حذفی صعود خود را قطعی کرده‌اند.

درخشش امباپه در بازی فرانسه و دانمارک

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر – گروه D
ورزشگاه: ۹۷۴ (دوحه) – ساعت ۱۹:۳۰ – تماشاگر:
داور:  ژیمون مارسینیاک (لهستان)/ کمک‌ها:  پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ (لهستان) ،‌ داور چهارم:  ما نینگ (چین)/ داور ویدیویی: توماس کویتوفسکی (لهستان)

ترکیب تیم ملی فرانسه: 
هوگو لوریس، رافائل واران، دایو اوپامکانو، ژول کونده، تئو هرناندز، اورلین شوآمنی، آدرین ربیو،  آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو
سرمربی: دیدیه دشان

ترکیب تیم ملی دانمارک:
کاسپر اشمایکل، یواخیم اندرسون، راسموس کریستنستن، ویکتور نلسن، آندریاس کریستنسن، کریستین اریکسن، پی‌یر امیل هویبرگ، ژواکیم مهله، آندرس کرنلیوس (۴۶ مارتین برایثویت)، میکل دامسگارد، یسپر لیندستروم
سرمربی: کسپر هیولماند

شرح گل ها: 
فرانسه ۱ – دانمارک ۰
دقیقه ۶۱: باز هم کیلیان امباپه فوق‌ستاره جوان فرانسوی برای تیمش گلزنی کرد. حرکت پا به توپ در جناح چپ از تئو هرناندز  با ورود به محوطه دانمارک تبدیل به یک و دو بین او و امباپه شد و کیلیان در نهایت از روی خط شش قدم دروازه را باز و بلاخره اشمایکل را تسلیم کرد.

فرانسه ۱ – دانمارک ۱ 
دقیقه ۶۸: آندرئاس کریستنسن توانست با یک ضربه سر دروازه لوئیس را باز کند و امیدهای دانمارک را زنده نگه دارد. ارسال بلند به وسیله خواکیم اندرسن به نزدیکی‌های شش قدم رسید و در حالی که تنها یک مدافع و آنهم پشت سر کریستنسن قرار داشت  او به هوا بلند شد و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد‌.

فرانسه ۲ – دانمارک ۱
دقیقه ۸۶: باز هم گریزمان در متن طراحی حملات فرانسه حضور داشت. این بار گریزمان از جناح راست محوطه دانمارک توپ را کنترل کرد و بعد از یک چرخش یک ارسال بلند برای تیر دورتر فرستاد. ستاره فرانسوی خودش را از دو مدافع جدا کرد و به سرعت به شش قدم و توپ رسید تا با یک پرش و البته ران پا، توپ را وارد دروازه کند.

آمار کلی بازی فرانسه و دانمارک

آمار بازی فرانسه و دانمارک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا