اخبارخارجی

نابودی سه شیرها توسط رزهای سفید

نابودی سه شیرها توسط رزهای سفید؛ لیدز از زمان بازگشت به لیگ برتر مسلماً از بهترین روز خود در مقابل هوادران وفادار خود در ورزشگاه الند رود رونمایی کرد، زیرا آنها یک پیروزی قاطع 3-0 را مقابل چلسی نگون بخت به دست آوردند.

فقط 35 ثانیه از بازی گذشته بود که فرصتی برای مردان توماس توخل پیش آمد.کانر گالاگر پس از عبور مارک روکا با یک دریبل کشویی زیبا توپ را به رحیم استرلینگ رساند،اما بازیکن ملی پوش انگلیس تنها توانست توپ خود را از بالای تیرک به پایان برساند.بازیکن سابق منچسترسیتی مدت کوتاهی پس از آن توپ را وارد دروازه کرد، اگرچه کمک داور به سرعت پرچم خود را به اهتزاز درآورد و جشن‌ بازیکنان چلسی را خراب کرد.

در دقیقه 33 لیدزیونایتد به شکل عجیبی به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب تیاگو سیلوا به ادوارد مندی رسید، اما دروازه‌بان سنگالی چلسی این‌قدر در دفع کردن توپ تعلل کرد که آرونسون توانست توپ را از او بگیرد و به‌راحتی دروازه حریف را باز کند. بازیکنان چلسی که تمرکز خود را از دست داده بودند در دقیقه 37 برای دومین بار دروازه خود را باز شده میدیدند. این بار ارسال هریسون با ضربه سر رودریگو به گوشه دروازه همراه شد و لیدز به سرعت توانست برتری خود را دو برابر کند.

نابودی سه شیرها

در اواخر نیمه اول و روی حرکت روبن لوفتوس چک بود که مارک کوکوریا در سمت چپ صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 لیدز به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم چلسی موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه لوفتوس چک به بازیکنان لیدز برخورد کرد و در ریباند مسلیر به زیبایی در مقابل کانر گالاگر ایستادگی کرد و این فرصت از دست رفت.در دقیقه 57 کانر گالاگر در سمت چپ محوطه لیدز به تنهایی قصد داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه این بازیکن به روکا برخورد کرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما دقایقی بعد لیدز موفق به زدن گل سوم شد. ضربه سر رودریگو در مرکز محوطه، در مقابل دروازه به هریسون رسید و او به‌راحتی و با ضربه دقیق توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 82 هاورتز می‌توانست یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند، اما ضربه او در میانه راه به حکیم زیاش برخورد کرد. لحظاتی بعد کالیدو کولیبالی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا عصر تلخ چلسی تکمیل شده و این تیم با سه گل در خانه لیدز مغلوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا