اخبارخارجی

مهمترین نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی در روز آخر

پنجره نقل و انتقالات تابستانی هیجان انگیز برای لیگ های اروپایی در 1 سپتامبر با ثبت تعدادی رکورد جدید بسته شد.

در آخرین روز از پنجره، منچستریونایتد موفق به تکمیل امضای آنتونی متئوس دوس سانتوس را با مبلغ اولیه 95 میلیون دلار شد و او را به گران ترین خرید تابستان امسال تبدیل کرد. این معامله شامل موارد افزودنی است و این معامله به طور بالقوه می تواند تا 100 میلیون دلار افزایش یابد.این بازیکن 22 ساله با آژاکس قهرمان‌های اردیویژه هلند را پشت سر هم به دست آورد.

امضای این قرارداد با آنتونی، رکورد جدید هزینه کرد لیگ برتر انگلیس را با نزدیک به 1.9 میلیارد پوند (2.20 میلیارد دلار) به ثبت رساند که رکورد قبلی 1.4 میلیارد پوندی (1.62 میلیارد دلار) در تابستان 2017 را شکست.

نقل و انتقالات تابستانی هیجان انگیز

شیاطین سرخ قراردادی را به امضا رساندند تا مارتین دوبراوکا، دروازه بان ذخیره خود را به صورت قرضی برای یک فصل از نیوکاسل یونایتد به خدمت بگیرند.دروازه بان اسلواکی از نیوکاسل یونایتد به منچستریونایتد پیوست و این گزینه را دارد که این انتقال را دائمی کند.

منچسترسیتی نیز با مانوئل آکانجی مدافع سوئیسی از بوروسیا دورتموند با قراردادی 5 ساله تیم خود را تقویت نمودند.این مدافع میانی 27 ساله، چهار سال و نیم در ترکیب زنبورها حضور داشت و به همراه این تیم قهرمان یک سوپرکاپ آلمان و یک جام حذفی آلمان شد.

فلوریان گریلیچ هافبک اتریشی قطعا یکی از مشهورترین نام هایی بود که به لیگ اردیویسه هلند رفت.آژاکس با این بازیکن بر سر انتقال آزاد تا سال 2023 به توافق رسیده است. این قرارداد شامل یک گزینه تمدید برای آژاکس برای دو سال است.

پاری سن ژرمن (PSG) قهرمان لیگ 1، کارلوس سولر را از والنسیا خریداری کرد و وی تا سال 2027 با پاریسی ها قرارداد امضا کرد.آنها همچنین جولیان دراکسلر را به صورت قرضی از تیم خارج نمودند. این بازیکن 28 ساله آلمانی با قراردادی قرضی یک ساله به تیم بنفیکای پرتغال رفت.

نقل و انتقالات تابستانی هیجان انگیز

بارسلونا که با یک میلیارد دلار بدهی مواجه است،و قبلا با روبرت لواندوفسکی (46 میلیون دلار + 5.1 میلیون دلار) به صورت متغیر، رافینیا (58 میلیون دلار)، ژول کونده (50 میلیون دلار) و پابلو توره (5 میلیون دلار) قراردادهای دائمی امضا کرده بود.موفق شدند باهکتور بلرین، مدافع اسپانیایی آرسنال پس از فسخ قرارداد او با باشگاه لندنی در روز آخر مهلت نقل و انتقالات قراردادی یک ساله با او امضا کنند.این بازیکن 27 ساله تا پایان ژوئن برای ابی اناری پوشها به میدان خواهد رفت و بند خرید 50 میلیون دلاری برای وی تعیین شده است.

یکی از فعال ترین باشگاه ها در روز پایانی نقل و انتقالات، چلسی بود،پیر امریک اوبامیانگ بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی دو ساله با مبلغ 12 میلیون دلار به آبی‌ها پیوست.با انتقال قرضی از یوونتوس، دنیس زکریا، ملی پوش سوئیسی،با گزینه انتقال دائمی در پایان فصل به مدت یک فصل به چلسی پیوست.

لیورپول در روز مهلت نقل و انتقالات با خرید آرتور ملو برای تقویت خط هافبک خود حرکت کرد.این بازیکن 26 ساله برزیلی با قراردادی قرضی یک فصل از یوونتوس به قرمزها پیوست.

ادریسا گانا گوئی، هافبک سنگالی با مبلغی نامشخص از پاری سن ژرمن به اورتون پیوست و قراردادی دو ساله تا پایان ژوئن 2024 امضا کرد.این بازیکن 32 ساله پس از گذراندن سه سال با آبی ها از سال 2016 تا 2019 به مرسی ساید بازگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

دکمه بازگشت به بالا