اخبارخارجی

آندر هررا به صورت قرضی به آتلتیک بیلبائو پیوست

آندر هررا به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به آتلتیک بیلبائو تیم سابقش پیوست. این قرارداد شامل گزینه ای برای باشگاه باسکی برای خرید کامل او در پایان فصل است.بازگشت هررا به خانه پس از یازده سال میتواند آخرین حضور وی در مستطیل سبز باشد.

بر خلاف گزارشات در روزهای اخیر، قرارداد هررا با پاری سن ژرمن فسخ نشده است و تا تابستان 2024 با تیم پایتخت فرانسه قرارداد دارد.

هررا در سال 2019 پس از ترک منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست، جایی که پنج سال گذشته را در آنجا سپری کرده بود و در نزد هواداران به یک قهرمان تبدیل شده بود.

بازگشت هررا به خانه

با این حال، مصدومیت ها و سپس تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کووید-19 زمان بازی او را در فصل 2019/20 به شدت محدود کرد. او سال بعد فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد،با اینکه هنوز بیشتر از 18 بازی در لیگ 1 برای پاریسن ژرمن انجام نداده بود،دوباره دچار مصدومیت گردید و فصل را کاملاً از دست داد

.هررا اکنون که 33 ساله شده است به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شده است و زمان بازگشت به خانه فرا رسیده است. هافبک متولد بیلبائو در واقع بازی خود را از رئال ساراگوسا شروع کرد، اما در سال 2011 در سن 21 سالگی توسط باشگاه دوران کودکی خود به خدمت گرفته شد. پس از آن با بیلبائو بود که نام خود را به عنوان یک بازیکن سرسخت باکس به باکس بر سر زبان ها انداخت و به طور قابل توجهی سر الکس فرگوسن را تحت تاثیر بازی خوب خود در بازی معروف در اولدترافورد قرار داد.

هررا در نهایت در سال 2014، یک سال پس از اولین تلاش تیم لیگ برتری برای جذب او، به منچستر رفت. او قهرمان جام حذفی انگلیس و همچنین جام اتحادیه اروپا و لیگ اروپا شد. او همچنین برای مدت کوتاهی در اوج خود به تیم ملی اسپانیا نیز راه یافت.

هررا برای 11 فصل متوالی با شماره پیراهن 21 برای بیلبائو، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به میادین رفته است،ولی در بازگشت به بیلیائو پیراهن شماره 23 نصیب وی گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا