اخبارخارجی

اخراج به خاطر احترام به اسطوره ویارئال

اخراج به خاطر احترام به اسطوره ویارئال؛ اهل ورزش|وینگر اسپانیایی تیم ویارئال علیرغم اینکه فقط پیراهن خود را بلند کرده بود، برای دومین بار کارت زرد دریافت کرد، در حالی که پیراهن خود را به طور کامل درنیاورده بود.

در یک شب غم انگیز برای همه در ویارئال، داور بازی ریکاردو دی بورگوس هیچ کمکی به تغییر حال و هوا نکرد. او احساس کرد که الکس بائنا ارزش دریافت کارت زرد دوم را دارد. این بازیکن  پس از زدن گل تساوی  بخش مقابل آلمریا در ورزشگاه د لا سرامیکا پیراهنش را بلند کرده تا پیامی را نشان دهد که روی آن نوشته شده بود “برای همه چیز لیانزا از شما متشکرم” . لیانزا معاون باشگاه ویارئال و از بازیکنان قدیمی این تیم روز پنجشنبه در سن 74 سالگی درگذشت.

اخراج به خاطر احترام به اسطوره ویارئال

اما پس از بلند کردن پیراهن خود برای ادای احترام به خوزه مانوئل لیانزا، معاون باشگاه ویارئال که اوایل این هفته درگذشت، به روشی عجیب بخاطر دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج می شود.

دی بورگوس تابع قوانینی بود که باید به آن پایبند باشد، اما با توجه به شرایط و این واقعیت که بائنا پیراهن خود را به طور کامل در نیاورده است، تصمیم وی بسیار سختگیرانه به نظر می رسید. عدم همدلی داور پس از این حادثه – و اعطای کارت های بیشتر به دیگر بازیکنان ویارئال – چندان مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت.

اخراج به خاطر احترام به اسطوره ویارئال

این بازیکن 21 ساله اکنون باید به دلیل دریافت کارت قرمز خود یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد و دیدار آخر هفته آینده لالیگا مقابل اتلتیک را از دست خواهد داد. ویارئال به دلیل جریمه شدن او با دو کارت زرد، نمی تواند نسبت به تصمیم داور اعتراض کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا