اخبارخارجی

امیدواری آرتتا به تمدید قرارداد ساکا

امیدواری آرتتا به تمدید قرارداد ساکا؛سرمربی آرسنال اعلام کرد که مطمئن است به زودی توافقی برای تمدید قرارداد بوکایو ساکا حاصل خواهد شد.ساکا وارد 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود شده است اما آرسنال گزینه تمدید آن را تا یک سال دیگر دارد و قبلاً به وینگر جوان خود اعلام کرده است که در صورت عدم توافق بر سر شرایط جدید به زودی این بند تمدید را اجرایی خواهد کرد.

ساکا عجله ای برای شروع مذاکره در مورد قرارداد جدید با مقامات باشگاه نداشته است، اما علاقه به این ملی پوش انگلیسی از سمت تیمهای بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی باعث شده است که آرسنال مشتاق باشد تا در اسرع وقت به توافق برای تمدید قرارداد با این بازیکن دست یابد.

امیدواری آرتتا برای تمدید قرارداد با ساکا

آرتتا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من بسیار مطمئن هستم که ما به عنوان یک باشگاه و بوکایو، خانواده‌اش، ایجنتش و همه افراد تاثیر گذار بر وی، در آنچه می‌خواهیم به دست آوریم، بسیار همسو و نزدیک هستیم. «و حالا قرار است آن را روی یک تکه کاغذ بگذاریم.

من دوست دارم این کار انجام شود، زیرا نمی‌خواهم بازیکن یا کسی حواس‌مان را پرت کند مخصوصا زمانی که ما در میانه‌های فصل در حال رقابت با رقبا هستیم.

گفته می شود که ساکا از زندگی در آرسنال و شهر لندن راضی است و تحت تاثیر جذب بازیکنان جدید این باشگاه در تابستان امسال قرار گرفته است.

گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو تاثیرات مثبت و خوبی در امارات داشته اند، در حالی که ویلیام سالیبا، بازیکن قرضی بازگشته نیز زمان کمی را برای بهبود تیم تلف کرده است و ساکا از قدرت تیم توپچی ها راضی است.

آرسنال تنها یکی از دو تیمی است که در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر، در کنار منچسترسیتی که یکی از هواداران قدیمی ساکا است، پیروز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا