اخبارخارجی

اوبامیانگ رفتنی شد!

موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که بارسلونا قصد دارد با پیشنهاد چلسی برای پی یر امریک اوبامیانگ موافقت کند و به ستاره گابنی مجوز جدایی بدهد.

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. مهاجم گابنی با انتقالی آزاد به این تیم ملحق شد؛ درخشش اوبامیانگ در نیم فصل دوم سال گذشته کمک قابل توجهی به بارسلونا برای رسیدن به مقام دوم لالیگا کرد.در واقع اگرچه اوبامیانگ کمتر از 6 ماه در رختکن تیم حضور داشت، اما او فصل 2021–2022 را به‌عنوان بهترین گلزن بارسلونا به پایان رساند.

ابومیانگ

اما با پیوستن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به جمع بازیکنان بارسا، به نظر دیگر این ستاره آفریقایی انتخاب اول ژاوی برای خط حمله نیست و او احتمالا بسیاری از مسابقات فصل پیش رو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

شب گذشته همین اتفاق رخ داد و اوبامیانگ در بازی برابر رایو وایه‌کانو تنها از دقیقه 82 بود که وارد زمین شد و چند دقیقه پس از ورود، یک بخت مسلم گلزنی را نیز از دست داد. ستاره گابنی که زمستان برای پیوستن به بارسا بسیار تلاش کرد و در ثانیه های پایانی نقل و انتقالات توانست با فسخ قراردادش از آرسنال جدا شود، حالا در مسیر جدایی از بارسا قرار دارد.

ابومیانگ

طبق ادعای موندودپورتیوو، مدیر برنامه های اوبامیانگ امروز با مدیران بارسلونا جلسه دارد و قرار است در مورد پیشنهاد چلسی گفت و گو کنند. بارسلونا انتظار دارد که امروز اولین پیشنهاد رسمی چلسی برای ستاره گابنی را دریافت کند. پیشنهادی که گفته می شود 25 میلیون یورو به علاوه سه میلیون یورو بندهای متغیر است. گویا اوبامیانگ نیز با توجه به شرایط فعلی و ترافیک شدید در خط حمله بارسا ترجیح می دهد به چلسی برود. او در روزهای اخیر با توماس توخل، سرمربی چلسی، نیز صحبت کرده و متقاعد شده که در چلسی روزهای بهتری خواهد داشت. اوبامیانگ زمانی در دورتموند هم زیر نظر توخل کار می کرد و اگر به چلسی برود، جایگاهی ثابت و تضمین شده در ترکیب خواهد داشت. او در بارسلونا چنین امتیازی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =

دکمه بازگشت به بالا