اخبارداخلی

پرسپولیس 0 – تراکتور 1؛برد تراکتور در سکوت آزادی

برد تراکتور در سکوت آزادی؛ تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.

به گزارش “اهل ورزش“، در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر که با تاخیر سی و سه دقیقه‌ای به دلیل مشکل پروژکتور ورزشگاه آزادی آغاز شد، با پیروزی تراکتور در دیداری پرماجرا به پایان رسید؛ دیداری که دو تیرک دروازه، یک پنالتی و در نهایت گلی را داشت که سرخپوشان تبریزی را به سه امتیاز حساس بازی رساند.

برد تراکتور در سکوت آزادی

در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت و حتی محمدرضا اخباری قصد نداشت بازی را ادامه دهد و برای دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین بازگشت و پنالتی را مهار کرد.

تراکتوری‌ها در ادامه بازی به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و سه امتیاز حساس را از میدان بیرون ببرند و جایگاه خود در جدول را بهتر کنند.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (60- وحید امیری)، سروش رفیعی (60- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (90+2 – وحدت حنانوف)، میلاد سرلک (90+2 – سیامک نعمتی)، سینا اسدبیگی (78- مهدی عبدی)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (81- صفا هادی)، مهدی هاشم نژاد (66- محمد قنبری) و محمد عباس زاده (90+6 – محمدرضا عباسی)
سرمربی: قربان بردیف

برد تراکتور در سکوت آزادی

دقایق حساس:
دقیقه 1: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه واگنین به بیرون رفت.
دقیقه 7: مهدی هاشم‌نژاد پس از دریبل مدافع پرسپولیس، شوت خود را روانه دروازه کرد که بیرانوند به شکلی دیدنی توپ را دفع کرد.
دقیقه 28: شوت کات دار سروش رفیعی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 30: شوت سرکش رضا اسدی از پشت محوطه جریمه با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد.
دقیقه 43: محمد عباس‌زاده پس از چرخش از راه دور توپ را روانه دروازه کرد که بیرانوند موفق به سیو توپ شد.
دقیقه 55: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه و در حالی که اخباری از دروازه بیرون آمده بود، با اختلاف کم به بیرون رفت.دقیقه 58: ارسال سعید صادقی با ضربه دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد که توپ به کرنر رفت.
دقیقه 64: پاس گوستاوو با سر به محمد عباس زاده رسید و او به صورت قیچی توپ را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی به زمین خورد و تبدیل به گل نشد.
دقیقه 70: پاس مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از عوض کردن پا شوت خود را زد که توپ به تیرک خورد.
دقیقه 70: در توپ برگشتی دانیال اسماعیلی فر به توپ ضربه زد که مدافع تراکتور آن از روی خط برگرداند.
دقیقه 88: مهدی ترابی پنالتی را به سمت راست زد و محمدرضا اخباری به زیبایی توپ را مهار کرد و مانع از گلزنی او شد.

برد تراکتور در سکوت آزادی

بهترین بازیکن: محمدرضا اخباری
کاپیتان و دروازه‌بان تراکتور در این بازی نمایش درخشانی داشت و موفق شد عملکرد خوبی را مقابل بازیکنان پرسپولیس داشته باشد. نقطه برجسته عملکرد او، سیو پنالتی مهدی ترابی بود که باعث شد تا تراکتور سه امتیاز را کسب کند.

اتفاق ویژه: 
خطای پنالتی از سوی محمد حسینی اتفاق ویژه این بازی بود که با اعتراض شدید محمدرضا اخباری و سایر بازیکنان تراکتور همراه شد. آنها برای دقایقی زمین را هم ترک کردند و قصد نداشتند بازی را ادامه بدهند. با این حال و در شرایطی که انتظار می‌رفت یورگن لوکادیا پنالتی را بزند اما ترابی توپ را برداشت و ضربه را زد که اخباری موفق شد توپ را سیو کند.

در این دیدار کل بازیکنان حاضر در زمین با بازوبند مشکی وارد زمین بازی گردیدند و تنها بازیکنی که بازوبند مشکی نداشت مهدی ترابی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا