اخبارخارجی

ناپولی 4-2 آژاکس؛برد قاطع تیم اسپالتی

برد قاطع تیم اسپالتی-ناپولی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا، میزبان آژاکس بود و موفق شد حریف هلندی را با نتیجه 4-2 مغلوب کند.

ناپولی تا پیش از دیدار امشب مقابل آژاکس که در شهر ناپل برگزار می‌شد؛ روندی درخشان را پشت سر می‌گذاشت. ناپولی در تمامی رقابت‌ها، سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، هشت پیروزی پیاپی به‌دست آورده بود و امیدوار بود امشب رکورد خود را به 9 پیروزی پیاپی افزایش دهد.

شاگردان اسپالتی در این مدت تیمهای بزرگ اروپایی را شکست داده و پیروزی‌هایی مقتدرانه مقابل لیورپول، میلان و آژاکس به‌دست آورده بودند. شاگردان اسپالتی هفته گذشته در لیگ قهرمانان موفق شدند آژاکس را در هلند 6-1 مغلوب کنند.

تنها 4 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به گل رسید. ناپولی به همان روشی که هفته گذشته با استفاده از آن چند بار دروازه هلندی‌ها را باز کرده بود بار دیگر با هجومی رعدآسا خط دفاعی آژاکس را محو کرد تا ارسال پیوتر زلینسکی با ضربه سر تماشایی ایروینگ لوزانو به گل تبدیل شود.

برد قاطع تیم اسپالتی

دوازده دقیقه بعد ناپولی بار دیگر به گل رسید. پاس کواراتسخلیا در حاشیه محوطه جریمه به راسپادوری رسید تا او با یک کنترل زیبا و ضربه‌ای تماشایی دروازه آژاکس را باز کند. نیمه اول با برتری 2-0 شاگردان لوچیانو اسپالتی به پایان رسید.

آژاکس نیمه دوم را خوب آغاز کرد و خیلی زود مزد بازی خوبش در دقایق اولیه این نیمه را گرفت. سانتر کالوین باسی به درون محوطه جریمه به دیوی کلاسن رسید که کسی او را مهار نکرده بود و کلاسن با یک ضربه سر دروازه ناپولی را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

در دقیقه 60 شوت بازیکنان ناپولی در حال ورود به دروازه آژاکس بود که با برخورد به دست تیمبر متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کواراتسخلیا، وینگر گرجی ناپولی، پشت توپ ایستاد تا سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 83 آژاکس بار دیگر به گل رسید تا به تساوی امیدوار شود. این بار هلندی‌ها بودند که صاحب پنالتی شدند و استیون برخوین پشت توپ ایستاد تا با شکست دادن مرت، سنگربان ناپولی، دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

اما در حالی‌که آژاکسی‌ها با 3-2 شدن نتیجه مسابقه به کسب تساوی از این بازی امیدوار شده بودند در دقیقه 89 ناپولی بود که گل دیگری به ثمر رساند. ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریایی ناپولی، درحالی‌که یک دقیقه به پایان بازی مانده بود برای تیمش گلزنی کرد تا روند درخشش تیم اسپالتی ادامه داشته باشد. ناپولی در نهایت با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید تا از چهار بازی خود در مرحله گروهی 12 امتیازی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا