اخبارخارجی

بودو/گلیمت0-1 آرسنال: توپچی‌ها در اروپا هم صدرنشینند

توپچی‌ها در اروپا هم صدرنشینند؛آرسنال در هفته سوم لیگ اروپا موفق شد در نروژ حریفش بودو/گلیمت را 1-0 شکست دهد.

به گزارش “اهل ورزش“،آرسنال برای انجام سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به شهر بودو در نروژ رفت تا دومین بازی‌اش با تیم بودو/گلیمت را برگزار کند. شاگردان آرتتا هفته گذشته در لندن همین حریف را 3-0 شکست داده و امیدوار بودند با کسب سه امتیاز مسابقه امشب جایگاه‌شان در صدر جدول گروه را تثبیت کنند.

آرتتا در این بازی از انکتیا به عنوان تک‌مهاجم استفاده کرد و ساکا، اودگارد و ریس نلسون پشت سر او وظیفه اصلی هدایت توپچی‌ها در فاز تهاجمی را بر عهده داشتند.

توپچی‌ها در اروپا هم صدرنشینند

آرسنال از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کرد و بعد از چند حمله روی دروازه تیم نروژی در دقیقه 24 توسط بوکایو ساکا به گل رسید. شوت او توسط سنگربان بودو/گلیمت مهار شد اما در برگشت به سینه ساکا اصابت کرد و وارد دروازه شد.

آرسنال در ادامه نیمه اول هم به حملات خود روی دروازه حریف ادامه داد و دو فرصت خوب به‌دست آورد که توسط ساکا و اودگارد به بیرون رفت. بودو/گلیمت هم در این نیمه یک فرصت عالی گلزنی به‌دست آورد که روی یک ضدحمله حاصل شد ولی نروژی‌ها نتوانستند از آن استفاده کنند تا نیمه اول با پیروزی 1-0 آرسنال به پایان برسد.

توپچی‌ها در اروپا هم صدرنشینند

تیم نروژی در شروع نیمه دوم یک فرصت خوب به‌دست آورد ولی مت ترنر، دروازه‌بان آمریکایی آرسنال، با واکنشی خوب موفق به مهار آن شد. بودو/گلیمت چند دقیقه بعد با شوت تماشایی سولباکن به باز کردن دروازه آرسنال نزدیک شد اما شوت او با اختلافی کم از بالای دروازه بیرون رفت.

توپچی‌ها در اروپا هم صدرنشینند

حملات نروژی‌ها در این نیمه همچنان ادامه داشت و وتلسن هم با یک شوت به باز کردن دروازه آرسنال نزدیک شد که توپ او با فاصله نه چندان زیاد بیرون رفت. وتلسن در دقیقه 72 هم فرصت دیگری داشت که نتوانست توپ را از مت ترنر عبور دهد. در نهایت با اینکه بودو/گلیمت در نیمه دوم تیم بهتری بود ولی نتوانست از حملاتش استفاده کند تا آرسنال این بازی را با پیروزی 1-0 به سود خود پایان دهد و با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشینی خود را تثبیت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا