اخبارخارجی

ستاره تیم ملی آمریکا :آمادگی جسمانی بالایی دارم

به گزارش اهل ورزش جیووانی رینا در مورد اینکه چرا در بورسیا دورتموند ضربات پنالتی  را میزند و همچنین به روز رسانی در مورد آمادگی خود ارائه کرده است.

این ملی پوش 19 ساله ایالات متحده در آخرین بازی خود برای بوندس لیگا در میان گلزنان تیم قرار داشت و در جریان پیروزی 3-0 مقابل بوخوم از فاصله 12 یاردی اعصاب خود را حفظ کرد. رینا توانست جود بلینگهام، کاپیتان دورتموند را متقاعد کند که وی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد، او مردی است که این کار را انجام می دهد، و این  بازیکن جوان و با استعداد اشتباهی مرتکب نشد و با آرامش توپ را در خلاف جهت دروازه بان وارد دروازه کرد.

جیووانی رینا

رینا در پاسخ به سوال مجله دورتموند در مورد اینکه چرا او ضربه پنالتی را زد، گفت: “در تمرینات پنالتی های زیادی زده ام و دروازه بان گفت که در آنها بسیار خوب هستم. من احساس خوبی در بازی داشتم، بنابراین به جود گفتم: “توپ را به من بده”. کمی منتظر دروازه بان بودم. اگر دروازه بان از یک طرف برود، من از طرف دیگر می روم.»

او در مورد سخت‌گیری نکردن تلاش‌هایش افزود: «آره، اما این به این دلیل بود که می‌دانستم او به چپ رفته است – بنابراین به سمت راست او رفتم. خیلی ساده!”

رینا در فصل گذشته تنها به 13 بازی در تمام رقابت‌ها محدود شد، اما در حال حاضر به رکورد 14 بازی در فصل جاری رسیده است و معتقد است که مسائل مربوط به آسیب دیدگی‌های او که بسیار تبلیغ می‌شود، اکنون متعلق به گذشته است. ستاره تیم ملی آمریکا افزود: “من تقریباً در آمادگی  100٪ هستم – می توانم چیزی در حدود 95٪ یا 98٪ بگویم. من حدود یک فصل یا چیزی نزدیک ب آن مصدوم بودم. کمی متفاوت بود. این اولین مصدومیت من بود – من قبلاً چیزی شبیه به آن نداشتم – بنابراین سخت بود، اما چیزهای جدیدی در مورد ذهن و ذهنیتم یاد گرفتم.”

جیووانی رینا

پس از بازگشت به فرم و آمادگی جسمانی در سطح باشگاهی، این بازیکن جوان با روحیه بالا اکنون برای حضور در جام جهانی با ایالات متحده آمریکا در قطر 2022 روز شماری می کند – جایی که تیم گرگ برهالتر در گروه B به مصاف انگلیس، ولز و ایران خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا