اخبارخارجی

استقبال یونایتدیها از تقابل با بارسلونا

خوشحالی یونایتدیها از تقابل با بارسا-داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، از اینکه تیمش در مرحله بعدی لیگ اروپا باید به مصاف بارسلونا برود، ابراز خشنودی کرد.

قرعه‌کشی رقابت های لیگ اروپا روز دوشنبه برگزار شد و در حساس‌ترین دیدار، بارسا و منچستریونایتد به سراغ هم خواهند رفت. تقابل این دو تیم واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. سرمربی کاتالان ها از اینکه در ابتدای راهِ لیگ اروپا به حریفی قدرتمند مثل شیاطین سرخ برخورد کرده است راضی نیست و ترجیح می‌داد که قرعه آسان‌تری نصیب بارسلونا می‌شد.

اما داوید دخیا، دروازه‌بان باتجربه منچستر یونایتد از این تقابل استقبال کرده و مدعی شده که قرار گرفتن شیاطین سرخ مقابل تیم های بزرگ، برای هواداران این تیم جذاب خواهد بود.

دخیا در مصاحبه با وب سایت منچستر یونایتد گفت:”ما این را می دانیم که بارسلونا تیم بزرگی است و فکر می کنم آنها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید قهرمان لیگ اروپا شوید، باید مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنید و بارسلونا یکی از این تیم‌ها است. این بازی متعلق به هواداران‌مان است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در هر دو بازی برنده شویم.”

منچستریونایتد در پنج فصل گذشته، همیشه توسط حریفان اسپانیایی از رقابت های اروپایی حذف شده و از این رو تیم های اسپانیایی به یک کابوس برای یونایتد تبدیل شده‌اند.

آخرین تقابل منچستر و بارسا، در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در فصل 19-2018 رقم خورد که شیاطین سرخ با دریافت 4 گل در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مغلوب آبی‌واناری‌های کاتالانی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا