اخبارخارجی

نگاهی کوتاه به عملکرد هالند در سیتی

ارلینگ هالند در حالی که منچسترسیتی با دو گل از حریف خودعقب بود توانست هت تریک کند و سیتی، کریستال پالاس را 4-2 شکست دهد،

آیا برخی هنوز فکر میکنند که ارلینگ هالند حتی پس از سه گل در سه بازی به زمان نیاز دارد تا خود را با لیگ برتر سازگار کند جواب قطعا خیر است.

مهاجم نروژی با هت تریک درخشان آخرین نگرانی های باقی مانده را برطرف کرد زیرا منچسترسیتی یک بازگشت فوق العاده را در ورزشگاه اتحاد انجام داد.برای چهارمین بار در شش بازی لیگ برتر، سیتی با دو گل عقب افتاد ولی با پیروزی میدان مسابقه را ترک کردند.آنها برای بار دوم موقعیت باخت شدید را به پیروزی تبدیل کرده اند.

درخشش هالند در سیتی

ضربه انحرافی برناردو سیلوا ،سیتی را به بازی بازگرداند: سپس با یک هت تریک 19 دقیقه ای توسط هالند به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز را کسب کنند.

هالند بعد از بازی گفت: این بازی ها دلیل حضور من در اینجا هستند – برای تغییر اوضاع در مواقع دشوار.

مهم نیست مهاجم نروژی در چه لیگ و چه کشوری بازی می کند، او فقط گل می زند.هالند توانایی فوق‌العاده‌ای برای قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب را دارد.این بازیکن 22 ساله در بازی قبلی نیز در حالی که فضای کمی برای گل زدن روی پاس فیل فودن به دست آورده بود،کار خود را به بهترین صورت انجام داد.

اما گل سوم او بهترین عملکرد وی بود، زیرا او از قدرت بدنی خود استفاده کرد تا مدافعان پالاس را از سر راه دور کند.فقط دیگو کاستا، مهاجم سابق چلسی توانسته تعداد شش گل را در چهار بازی اول خود در لیگ برتر به ثمر برساند، و شما این احساس را دارید که هالند واقعاً در حال گرم کردن است.

پس از اتمام هت تریک هالند، سرمربی سیتی هالند را در آغوش گرفت و به بازیکن خود مانند پدرش، الفی هالند که در سکوها نشسته بود، افتخار می کرد.

گواردیولا برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل پیش بدون شماره 9 کار شگفتی انگیزی کرد، اما باید سپاسگزار باشد که اکنون یکی به خوبی هالند را دارد که می‌تواند از آن استفاده کند.سیتی در فصل گذشته در خانه یا خارج از خانه مقابل پالاس موفق به گلزنی نشد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا