اخبارخارجی

سوپر کلاسیکها در بازیهای امشب اروپا

سوپر کلاسیکها در بازیهای امشب-یک‌شنبه جنون‌امیز فوتبال اروپا از راه رسیده و علاقه‌مندان به این رشته در سراسر دنیا امروز پلک روی هم نمی‌گذارند.

سرانجام انتظارات هواداران به سر رسید و یک‌شنبه رویایی فوتبال‌دوستان از راه رسیده است. یکی از مهیج‌ترین روزهای فوتبالی قاره سبز با بازی‌هایی که هرکدام از آنها برای یک روز کافی است پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال است؛ الکلاسیکو به عنوان پربیننده‌ترین رقابت باشگاهی جهان در کنار رقابت حساس لیورپول – منچسترسیتی با دو غول مربیگری دنیای فوتبال به عنوان شاخص‌ترین بازی‌های امروز در کنار دیدارهای حساسی چون منچستریونایتد – نیوکسل ، چلسی – استون ویلا، لیدز – آرسنال و پاری سن ژرمن – مارسی خواب را از چشم شما خواهد کرد.

داوید آلابا که با گلزنی در اولین ال‌کلاسیکو تاثیرگذاری‌اش در ترکیب رئال را به رخ کشید، با قرار دادن این طرح در صفحه توییترش به استقبال مسابقه بزرگ امروز رفت.

سوپر کلاسیکها در بازیهای امشب

استیون جرارد و تیمش امروز کار بسیار سختی برای متوقف کردن چلسی آماده گراهام پاتر دارند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار این پوستر به استقبال مصاف حساس امشب مقابل مارسی رفته است.

ادی هاو و تیمش امیدوارند بعد از متوقف کردن آبی‌های منچستر، شیاطین سرخ را هم غافلگیر کنند.

شاگردان اریک تن‌هاخ کاملا برای بازی ظهر امروز مقابل نیوکسل آماده شده‌اند.

تقابل امشب پپ با لیورپول یک چهره ویژه دارد؛ ترنت الکساندر آرنولد. بازیکنی که در تیم ملی انگلیس به اندازه کافی قدر دیده نمی‌شود اما پپ به عنوان سرمربی سیتی اعتقاد و علاقه خاصی به این بازیکن دارد.

نبرد دو تیم در پیش‌فصل، حسابی جنجالی شد؛ 249 بازی مستقیم دو تیم با صد پیروزی برای رئال، 97 پیروزی برای بارسلونا و 52 مساوی به پایان رسیده است. امروز نوبت کدام نتیجه است؟

رئال مادرید با این طرح گرافیکی جذاب به استقلال ال‌کلاسیکو رفته است.

لواندوفسکی – بنزما؛ دوئل مستقیم بهترین مهاجمان نوک فوتبال دنیا که در 35 سالگی سن را به سخره گرفته‌اند، امروز برای اولین بار در ال‌کلاسیکو صورت می‌گیرد.

کریم بنزما و لواندوفسکی

در آخرین مسابقه حساس امشب، پاری‌سن‌ژرمن بعد از دو هفته ناکامی مطلق در لیگ یک و چمپیونزلیگ حالا به دنبال کسب پیروزی برابر مارسی، تیم آماده ایگور تودور است. در شرایطی که حواشی کیلیان امباپه با باشگاه پارسی تمامی ندارد، پیروزی در دیدار امشب که از ساعت 22:15 در پاریس آغاز می‌شود، می‌تواند تاحدود زیادی بر این حواشی سایه بیفکند.

استون‌ویلا با استیون جرارد بزرگ هم امروز در ویلاپارک میزبان چلسی متحول‌شده با گراهام پاتر است. سرمربی سابق برایتون با حضور روی نیمکت چلسی تاد بولی و مالکان امریکایی را حسابی راضی کرده و امروز برای کسب نوزدهمین امتیاز از نهمین مسابقه کار سختی برابر اسطوره لیورپول و بازیکنانش دارد. این دیدار هم از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.

بعد از دو پیروزی متوالی در لیگ جزیره و اروپا، منچستر یونایتد با اریک تن‌هاخ به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی این بار برابر تیم نیوکسل است. رقابتی که همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و چسبیدن دو تیم به همدیگر در رده‌های پنجم و ششم جدول، بر حساسیت‌های نبرد امروز دو تیم در اولدترافورد افزوده است. این مسابقه از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.

گواردیولا – کلوپ؛ جذاب‌ترین دوئل فردی روی نیمکت‌های فوتبال جهان احتمالا محدود به این دو چهره است. کلوپ با 11 برد و پپ با 9 برد به دنبال بهبود آمار شخصی در این رقابت مهیج‌اند. لیورپول از ساعت 19 امروز در آنفیلد میزبان من‌سیتی است.

لواندوفسکی با به ثمر رساندن چهارده گل از 28 گل بارسلونا در این فصل با سهم خیره‌کننده 50 درصدی از گل‌های تیمش، می‌خواهد به تعداد 9 گل زده‌اش در این فصل لالیگا در ال‌کلاسیکو امشب اضافه کند و ضمن آن در کنار بازیکنانی چون نیمار، زلاتان، ویا و روماریو قرار بگیرد که در اولین ال‌کلاسیکو خودشان موفق به گلزنی شده‌اند.

حساس‌ترین مسابقه باشگاهی فوتبال جهان، از ساعت 17:45 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا آغاز خواهد شد. دو تیم در شرایطی با 22 امتیاز از هشت مسابقه به مصاف هم می‌روند که بارسلونا به دلیل تفاضل گل بهتر موقتا در صدر جدول ایستاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا