اخبارخارجی

آنجلوتی:خوب است که شانس ما را پایین می دانند

کارلو آنچلوتی تعجبی ندارد که طرفداران وکارشناسان رئال مادرید را به عنوان یکی از شانس های عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل محسوب نمی کنند.

رئال مادرید در فینال فصل گذشته لیورپول را شکست داد و چهاردهمین عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد، اما نایب قهرمانان سال گذشته و همچنین منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ این بار نامزدهای قوی تری از سوی شرکت های شرط بندی،طرفداران و کارشناسان در نظر گرفته می شوند.

شانس های عنوان قهرمانی

با این حال، آنچلوتی از این موضوع ناراحت نمی باشد، همانطور که پیش از رویارویی با سلتیک به خبرنگاران گفت: “تعجب نمی‌کنم که ما را تا این حد در فهرست‌بندی‌ها عقب انداختند. من این را نشانه خوبی می‌دانم، سال گذشته آنها حتی شانس کمتری به ما دادند. اما در آمار امسال شانس ما بهتر شده است، امسال کمی شانس بیشتری داریم، فکر می کنم مثل سال گذشته خواهد بود، ما تا آخر رقابت خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم تا انتها رقابت کنیم.

رئال مادرید فصل گذشته ثابت کرد که در لیگ قهرمانان هرگز نمی توان آنها را واقعاً کنار گذاشت. آنها بازگشت های باورنکردنی را مقابل پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی انجام دادند تا در فصل 2021-2021 به فینال برسند و به عنوان قهرمانی رقابتها دست یابند.

بلانکوس ها پس از بازی میان هفته خود مقابل سلتیک، یکشنبه میزبان مایورکا خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا