اخبارداخلی

هوادار 0-1 استقلال / ساپینتو طلسم ساکت را شکست

شکست هوادار توسط استقلال ساپینتو-هوادار و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. استقلال که در بازی های اخیر مقابل ساکت الهامی ناکام بود این بار توانست با ساپینتو، تیم ساکت را شکست دهد.

استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی میهمان هوادار بود. استقلال در پایان هفته یازدهم 19 امتیازی و هوادار 12 امتیازی بود. در نیمه اول بازی استقلال خیلی زود با محمد محبی به گل رسید. استقلال روی یک ضدحمله و همچنین یک اشتباه مدافع هوادار فرصت رسیدن به دو گل دیگر با قائدی و مطهری را داشت اما آبی ها قدر این موقعیت ها را ندانستند تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد. هوادار نیز روی چند شروع مجدد به دروازه استقلال نزدیک شد اما نتوانست به گل برسد.

نیمه دوم را هوادار هجومی آغاز کرد اما نتوانست از موقعیت های ابتدایی نیمه استفاده کند تا در اواسط نیمه تعویض های پیاپی کیفیت بازی را کم کند. در اواخر بازی نیز این استقلال بود که روی ضدحملات چند بار فرصت گلزنی داشت اما آبی ها قدر این موقعیت ها را ندانستند تا با همان برتری تک گله پیروز این بازی شوند.

استقلال با این پیروزی 21 امتیازی شد تا در کورس قهرمانی بماند.

 اطلاعات بازی

هفته‌ یازدهم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: هوادار 0-1 استقلال
تاریخ و زمان: جمعه 6 آبان 1401 | ساعت 16:00
مکان: تهران – ورزشگاه پاس قوامین (شهید دستگردی)
داوران: 
حسن اکرمی، سعید قاسمی، یوسف مغروری و مهرداد خسروی | ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت‌الله پورقاز، صایب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی

تعویض دقیقه 45: محمد جواد محمدی به جای داریوش شجاعیان وارد میدان شد.

تعویض دقیقه 65: حسین صادقی به جای بابک مرادی

تعویض دقیقه 73: محمدمهدی مهدیخانی به جای فرزاد جعفری وارد میدان شد.

سرمربی هوادار: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری

تعویض دقیقه 58: رضا میرزایی به جای مهدی قائدی

تعویض های دقیقه 66: سجاد شهباززاده، مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس به جای ارسلان مطهری، آرش رضاوند و سهید مهری وارد زمین شدند

تعویض دقیقه 85: صالح حردانی به جای محمد محبی وارد میدان شد

سرمربی استقلال: ریکاردو ساپینتو

کارت زرد: سعید مهری (دقیقه 64 – استقلال) / نیما انتظاری (دقیقه 78 – هوادار) / محمد محبی (دقیقه 94 – استقلال)

کارت قرمز: –

گل ها:  محمد محبی (دقیقه 8 – استقلاال)

⚽شرح گل:
هوادار صفر – استقلال یک (دقیقه 9: محمد محبی): روی ضربه سر عارف غلامی، ارسلان مطهری در زمین هوادار صاحب توپ شد و پس از چند متر پیش روی، توپ را در اختیار محمد محبی قرار داد. با وجود اینکه وینگر بوشهری در گوشه محوطه جریمه و در زاویه بسته قرار داشت، با شلیکی محکم و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

🔴*حواشی:
* بابک مرادی و داریوش شجاعیان بازیکنان اسبق استقلال با حضور در جمع نیمکت نشینان ضمن دیدار با آبی‌ها از آنها برای حضور در ترکیب رخصت گرفتند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا