اخبارخارجی

خوان لاپورتا: در حال بازسازی تیم هستیم و چنین فراز و نشیب هایی پیش می آیند

لاپورتا هواداران نگاهشان به آینده باشد-رئیس باشگاه بارسلونا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران صحبت کرد.

خوان لاپورتااز شکست بارسلونامقابل بایرن مونیخ می گوید.

اهل ورزش| به گزارش موندو دپورتیوو، اتفاقی که از دو هفته قبل انتظار می رفت که رخ دهد، دیشب اتفاق افتاد و بارسلونا به طور رسمی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مقابل دوربین ها حضور یافت و از شکست تیمش صحبت کرد.

متاسفانه معجزه رخ نداد چون اینتر در بازی خودش پیروز شد. سخت است که در چنین شرایطی خودتان را برای بازی آماده کنید. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. نگاهمان رو به آینده است. از قبل هم می دانستیم که در طول پروژه بازسازی بالا و پایین هایی خواهیم داشت.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد:

بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های جهان است و از نظر خودم بهترین به حساب می آید. بازی سختی داشتیم چون از قبل می دانستیم که حذف شده ایم. دیدار اینتر را تماشا کردیم و به نوعی شکنجه شدیم چون انتظار معجزه ای را داشتیم که هیچ وقت رخ نداد.

خوان لاپورتا در نهایت گفت:

پیامم برای هواداران این است که نگاهشان به آینده باشد. هنوز در لیگ رقابت می کنیم و تورنمنت های دیگری هم در پیش داریم. سرمربی به بازیکنان جوان بازی داده تا آنها بتوانند پیشرفت کنند. در هر صورت از همه حاضران در استادیوم تشکر می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =

دکمه بازگشت به بالا