اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 4

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.در بخش های قبلی به معرفی لباس تیم های گروه 1 تا 3 این رقابتها پرداختیم و الان نوبت به معرفی لباس تیم های جام جهانی قطر در گروه 4 است که به آن بپردازیم.

مطلب مرتبط:زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 3

لباس  تیم های گروه 4 مسابقات

تیم ملی فرانسه

لباس تیم های جام جهانی قطر

لباس اول: امتیاز 8/10

فرانسه با توجه به جزئیات طلایی متالیک روی پیراهن، قهرمان جهان است. با این حال، در ترکیب با رنگ – سرمه ای سیر، و استفاده از یقه تک دکمه ای، نمادهای طلایی به فرانسه و نایک کمک می کند تا یک پیراهن کلاسیک را اصلاح کنند.

لباس دوم: امتیاز8/10

لباس دوم فرانسه که کمتر ساده و آراسته‌تر از پیراهن خانگی است، یک پایه سفید را با جزئیات در داخل پیراهن جای داده است تا الگوی الهام‌گرفته از لباس فرانسوی بیشتر به فرهنگ این کشور نزدیک باشد. این تصاویر شامل تعدادی نقوش نمادین فرانسوی، از طاق پیروزی تا لوگوی خروس، برای ایجاد یک پیراهن میهن پرستانه است.

مجموع امتیاز: 16/20

تیم ملی استرالیا

لباس تیم ملی استرالیا

لباس اول:امتیاز 7/10

رنگ‌های طلایی و سبز استرالیا همیشه خوب کار می‌کنند، اما نایک یک الگوی زرد رنگی به آن اضافه کرده است تا به سطح دیگری برسد. به غیر از این، این یک امر کاملاً استاندارد است،که رنگ سبز در اطراف هر آستین و روی برند تیم ظاهر می شود.

لباس دوم: امتیاز 4/10

از سوی دیگر، پیراهن خارج از خانه، برخلاف کیت خانگی، دارای طراحی ساده ای است. ترکیب رنگ – این بار سرمه ای و آبی – می باشد، در حالی که فقدان هر گونه نقش و نگار دیگر آن را خیلی ساده می کند. در مجموع، کیت خارج از خانه استرالیا بیشتر از هر چیز دیگری شبیه یک پیراهن تمرینی است.

مجموع امتیاز: 11/20

تیم ملی دانمارک

لباس تیم ملی دانمارک

لباس اول: امتیاز 9/10

دانمارک تصمیم گرفت با پیراهن‌های جام جهانی خود بیانیه‌ای صادر کند و طرح‌هایی را بدون نشان یا نشان‌های قابل مشاهده منتشر کند تا بیانیه‌ای علیه سابقه حقوق بشر قطر و مرگ کارگران مهاجر که در ساخت ساختمان‌های استادیوم جانشان را از دست داده اند بدهد. برای پیراهن خانگی، آنها رنگ قرمز کلاسیک خود را خواهند پوشید، اگرچه جزئیات سفید معمول آن از بین رفته است.

لباس دوم: امتیاز 9/10

پیراهن خارج از خانه از همان فرمت و اصل پیروی می کند، با پیراهن تمام سفید و تمام نشان ها، آرم ها و مارک ها به حداقل ممکن می رسد. دانمارک و هومل نیز پیراهن سوم را به رنگ مشکی منتشر کردند که به عنوان “رنگ عزا” انتخاب شده است.

مجموع امتیاز: 18/20

تیم ملی تونس

لباس تیم ملی تونس

لباس اول: امتیاز 7/10

شاید انتظار می رود که تونس در گروه دشوار خود در رتبه آخر قرار گیرد، اما لباس های آنها نشان می دهد که آنها این مسابقات را جدی می گیرند. پیراهن خانگی به رنگ قرمز، کامل با تزئینات سفید و گرافیکی بزرگ با الهام از “زره هانیبال” که در سال 1909 پیدا شد و طبق گزارش ها توسط سرباز افسانه ای کارتاژی که نزدیک به 2000 سال پیش پوشیده شده بود، وارد می شود.

لباس دوم: امتیاز 7/10

پیراهن خارج از خانه دارای همان گرافیک است و رنگ ها را معکوس می کند، بنابراین پایه سفید با تریم قرمز به پایان می رسد. کاپا و تونس نیز کیت سومی را با همین طرح منتشر کردند، اگرچه این بار از رنگی الهام گرفته از صنعت معروف روغن زیتون این کشور استفاده می‌کنند.

مجموع امتیاز: 14/20

تونس این گروه را فراتر از حد انتظار پیش برد و به راحتی استرالیا را حذف کرد اما از راهیابی به دور بعد ناکام ماند. در پایان، تزئینات طلایی فرانسه جایگاه دوم را پس از لباس زیبای دانمارک بدست آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا