اخبارخارجی

لغو بازی برایتون – کریستال پالاس به دلیل اعتصاب کارگران راه آهن

لغو بازی برایتون – کریستال؛دیدار برایتون و کریستال پالاس در لیگ برتر که قرار بود در 17 سپتامبر برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش BBC، قرار بود مسابقه یاد شده ساعت ۱۸:۳۰ روز بیست و ششم شهریور و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه آمکس برگزار شود اما به درخواست تیم میزبان، این دیدار لغو شد. اعتصاب کارگران خطوط ریلی به این معنی است که سیستم حمل و نقل در آن روز با تمام ظرفیت کار نخواهد کرد و این موجب پدید آمدن مشکلاتی برای هوادارانی می‌شد که قصد تماشای از نزدیک آن مسابقه را داشتند. گفتنی است که این تصمیم با موافقت کریستال پالاس اتخاذ شده و به تایید لیگ برتر رسیده است.

 لغو بازی برایتون - کریستال

اعتصابات اخیر ریلی بریتانیا باعث ایجاد انبوهی از مشکلات در صنایع اطراف لندن شده است. فوتبال به آخرین قربانی تبدیل شده است و بازی های لیگ برتر در یک هفته و نیم  آینده به دلیل مشکلات سفر بعدی متوقف شده است.

این دیدار یکی از مواردی است که هواداران هر دو باشگاه به محض انتشار بلیت بازی ها به دنبال آن هستند. با وجود فاصله تقریباً 50 مایلی که این دو ورزشگاه را از هم جدا می کند، یکی از دربی های فعلی لیگ برتر محسوب می شود.

باید تاریخ جدیدی برای مسابقه مشخص شود. در همان روز، لستر در شمال لندن به مصاف تاتنهام می رود و این بازی نیز ممکن است مجبور به تنظیم مجدد برای انجام بازی شود.

هر دو باشگاه می‌خواستند بازی در تاریخ اصلی برگزار شود و برای رسیدن به این هدف، گفت‌وگوهای مستمری با تمام مقامات مربوطه، از جمله پلیس منطقه ساسکس و ساری، سایر سرویس‌ها و آژانس‌های اورژانس محلی، شورای شهر برایتون اند هاو،حتی با نخست‌وزیر انجام شده بود.

پس از این گفتگوها و با ارزیابی دقیق همه عوامل، توصیه اتفاق آرا گروه مشاور ایمنی این بود که با حمایت همه جانبه لیگ برتر، بازی به تعویق بیفتد.

با یک تقویم فوتبالی مملو از برنامه، تقریباً غیرممکن است که زمان بازی قبل از شروع جام جهانی تغییر کند. این ممکن است به این معنی باشد که دو تیم بعد از شروع سال جدید باید دو بار به مصاف هم بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا