اخبارخارجی

تصاویر نگران‌کننده اوبلاک؛ بازی مقابل پورتو از دست رفت

یان اوبلاک در بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر رئال سوسیداد مصدوم شد و نتوانست تا پایان در میدان بماند.

اتلتیکو مادرید شب گذشته در زمین رئال سوسیداد با تساوی 1-1 متوقف شد و فاصله این تیم با رئال مادرید صدرنشین به پنج امتیاز افزایش یافت. خبر بدتر برای اتلتیکو مصدومیت یان اوبلاک بود. گلر اسلوونیایی اتلتیکو دقیقه 76 بازی از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و دقیقه 85 اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست و جای خود را به گربیچ، دروازه بان ذخیره اتلتیکو، داد.

دقیقه 76 بود که عمر صادق، مهاجم جدید سوسیداد، موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند ولی گل مردود اعلام شد. در همین صحنه یان اوبلاک که قصد داشت مانع گلزنی صادق شود، با رینیلدو، مدافع اتلتیکو، برخورد کرد و از ناحیه کشاله ران مصدوم شد. او به بازی برگشت ولی دقیقه 85 تعویض شد. در ابتدا به نظر می رسید که مشکل او جدی نیست ولی شرایط به گونه‌ای شد که دیگر نمی توانست به بازی ادامه دهد. تیم پزشکی اتلتیکو مادرید نیز امروز مصدومیت اوبلاک را تایید کرد. در بیانیه اتلتیکو آمده است:« ضربه مستقیم به ران اوبلاک وارد شده و او تحت نظر پزشکان قرار دارد.»

بازی بعدی اتلتیکو چهارشنبه شب در متروپولیتانو برابر پورتو در هفته اول لیگ قهرمانان است و شنبه بعد نیز باید به مصاف سلتا برود. به نظر می رسد که اوبلاک هر دو بازی را از دست خواهد داد و چهارشنبه شاهد جدال او برابر مهدی طارمی و هم تیمی هایش نخواهیم بود. جالب اینکه اوبلاک در سه سال گذشته فقط یک بازی اتلتیکو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا