اخبارخارجی

میلان 2-0 یوونتوس؛آیا آلگری باقی می ماند؟

آیا آلگری باقی می ماند؟ میلان در هفته نهم سری آ موفق شد در خانه خود، سن‌سیرو، یوونتوس را 2-0 شکست دهد.

به گزارش “اهل ورزش“، میلان که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگین 3-0 مقابل چلسی را تجربه کرده بود امشب در سن‌سیرو در یک بازی دشوار دیگر مقابل یوونتوس قرار گرفت.

این بازی برای میلان اهمیت زیادی داشت و شاگردان پیولی می‌توانستند با پیروزی در این بازی 20 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول سری آ قرار بگیرند.

میلان در دقیقه 20 به گلزنی نزدیک شد. روی یک کرنر توپ مقابل لیائو قرار گرفت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و بیرون رفت.

آیا آلگری باقی می ماند؟

در دقیقه 30 بازی با جنجال مواجه شد. روی یک حمله میلان ولاهوویچ مهاجم یوونتوس که به عقب بازگشته بود تا در دفاع به تیمش کمک کند با لیائو درگیر شد و به نظر می‌رسید توپ به دست او برخورد کرده است. میلانی‌ها معتقد بودند باید یک ضربه پنالتی به سود تیم‌شان اعلام شود اما بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور حکم داد که چون ولاهوویچ دستهایش را پشت خود گرفته و بسته بود بازی باید دنبال شود.

در دقیقه 34 یک فرصت عالی دیگر برای میلان از دست رفت. لیائو توپ را از بن‌ناصر دریافت کرد و از فاصله دور شوتی محکم شلیک کرد که توپ بعد از برخورد به تیر دروازه بیرون رفت.

آیا آلگری باقی می ماند؟

در حالیکه نیمه اول با تساوی بدون گل در حال اتمام بود میلان در دقیقه 45+1 سرانجام به گل رسید. کرنری که هرناندز ارسال کرد درون محوطه جریمه یوونتوس به ژیرو رسید و شوت او بین راه به فیکایو توموری برخورد کرد و وارد دروازه شزنی شد. با اینکه یوونتوسی‌ها معتقد بودند او در آفساید بوده ولی VAR حکم به درستی گل داد. نیمه اول با برتری 1-0 میلان به پایان رسید.

آیا آلگری باقی می ماند؟

میلان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و لیائو با یک شوت به گلزنی نزدیک شد که توپ او از کنار دروازه بیرون رفت. اما در دقیقه 54 براهیم دیاز موفق شد دومین گل میلان را به ثمر برساند. براهیم دیاز با یک حرکت انفرادی تماشایی راه خود را از میان خط دفاعی یوونتوس باز کرد و با شوتی دقیق از سمت راست محوطه جریمه دروازه یوونتوس را باز کرد.

میلان در ادامه بازی سعی در کنترل توپ و میدان داشت و تا دقیقه 90 موقعیت چندانی روی دروازه‌ها خلق نشد. در دقیقه 90 اما توپ در فاصله بیست قدمی به مویس کین رسید و شوت او را تاتاراسانو، دروازه‌بان میلان، با یک دست دفع کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد. بازی در نهایت با پیروزی 2-0 روسونری به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا