اخبارخارجی

داروین نونیز:نمیتوانم کلوپ را درک کنم

نمیتوانم کلوپ را درک کنم؛ نونیز می گوید در مورد درک سخنان یورگن کلوپ مشکل دارد و چیزی از آن ها نمی فهمد.

داروین نونیز اعتراف کرده است که به دلیل محدودیت زبانی بین او و سرمربی لیورپول، برای درک صحبت های یورگن کلوپ مشکل دارد.

نمیتوانم کلوپ را درک کنم

اهل ورزش| نونیز از زمانی که از بنفیکا جدا شد، شروع سختی را در زندگی خود در لیورپول پشت سر گذاشته است. او در اولین حضور خود در آنفیلد به دلیل ضربه سر به یواخیم اندرسن کارت قرمز گرفت و در تمام رقابت ها در هفت بازی فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. نونیز اعتراف می کند که در هفته های اخیر اعتماد به نفس او کم بوده است، اما او به یورگن کلوپ به خاطر کمک به او در بالا بردن سطح انگیزه اش، علیرغم تلاش هایش برای درک او، اعتبار می دهد.

آخرین بازی این بازیکن اروگوئه ای در پیروزی 2-0 مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا بود، پس از آن او به TNT Sports گفت:

واقعیت این است که من صادقانه بگویم وقتی او در سخنرانی ها صحبت می کند چیزی نمی فهمم. البته. از هم تیمی‌هایم می‌خواهم بگویند او چه گفته است، اما فکر می‌کنم او در مورد سبک بازی‌اش کاملاً واضح است. او از ما می‌خواهد کارهای ساده را انجام دهیم، از بازی کردن نترسیم، اعتماد به نفس داشته باشیم. گاهی اوقات احساس می کنم کمی بلاتکلیف هستم، کاملاً اعتماد به نفس ندارم. اما هر چه زمان می گذرد بهتر می شود. مربی همیشه به من اعتماد به نفس می دهد. اهداف خواهد آمد. مثل سس کچاپ است، وقتی کمی بیرون بیاید، همه چیز بیرون می‌آید.

نمیتوانم کلوپ را درک کنم

نونیز ممکن است سه شنبه شب به گوشه ای از دوران حرفه ای خود در لیورپول تبدیل شده باشد، زیرا او نمایشی بسیار بهبود یافته ای در مقابل رنجرز در کنار دیوگو ژوتا ارائه داد. این بازیکن 23 ساله خطرناک به نظر می رسید، زیرا تیم اسکاتلندی برای کنار آمدن با سبک بدنی او تلاش می کرد و او در اواخر وقت بازی مورد تشویق ایستاده  هواداران قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا