اخبارخارجی

نکاتی از بازی یوونتوس

بازی دیشب یوونتوس در اولین دیدار فصل این امیدواری را بین هواداران تیم بوجود آورد که امسال به راحتی از گردنه رقابت قهرمانی خارج نمی شود. در این گزارش به هفت نکته کلیدی که به ایجاد این حس شده میپردازیم.

ولاهوویچ

ولاهوویچ در طی نود دقیقه بازی یوونتوس-ساسولو نسبت به شش ماه قبلی خود در یوونتوس توپ های بیشتری دریافت کرد. عملیات کمک به شماره 9 در تمرینات تیم  وجود داشت که به بهترین شکل آغاز شد. زیرا علاوه بر دو گل زده، این صربستانی حداقل پنج موقعیت واضح دیگر برای گلزنی داشت. علاوه بر این، ولاوویچ هنوز در فرم نیست، او تابستان را صرف حل مشکل کشاله ران کرد و دقایق کمی بازی کرد، در عرض یک ماه فیزیک بدنی او وارد شرایط مطلوب خواهد شد و  طرفداران یوونتوس می توانند حتی بیشتر از این لذت ببرند.

ولاهوویچ-امیدواری تماشاگران یوونتوس

دی ماریا

 گل فوق العاده و بازی هیجان انگیزی که وی با انجام دادن آنها ثابت کرد بازیکن بزرگی است،به خصوص در لیگ ایتالیا. آرامش بخش ترین نشانه بازی آنخل دی ماریا، قدرت رهبری وی است.دی ماریا در طول مسابقه به یک تیم تبدیل شد: در همه جای زمین پیدا می شود، بقیه تیم را راهنمایی می کند، تبدیل به یک نقطه مرجع فنی و شخصیتی می شود که کمک زیادی به کنترل بازی در 2-0 کرد. دقیقا همان چیزی که یوونتوس در فصل گذشته از دست داده بود. اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، سخت ترین عملیات برای یوونتوس گرفتن بله وی برای سال دوم خواهد بود.

لوکاتلی

سه بازیکن تیم یعنی زکریا،لوکاتلی و مک کین دارای اراده خوبی هستند، اما خلاقیت بسیار کمی دارند. در برخی از مراحل مسابقه، بازی به آرامی و بدون نشانه ای در پای آنها راکد بود. وضعیت جسمانی لوکاتلی (که در روزهای قبل مشکلاتی داشت) قطعاً عاملی است که باید مورد توجه قرار گیرد،  وگرنه وی می تواند به عنوان یک هافبک دفاعی چیزهای بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

برمر

گلیسون برمر بازیکن جدید تیم که حداقل به مدت پنج سال بازیکن یوونتوس است به دلیل  مدیریت خوب در فاز دفاعی، همکاری خوب با هم تیمی های جدیدش،با وجود فشار اولین بازی،با اطمینان در قلب خط دفاعی ایستاد،وی از نظر فیزیکی از مهاجمان حریف برتر بود، او می تواند برخی ناهماهنگی ها را درطی فصل تنظیم و بهبود بخشد، اما در مجموع او یک بازی عالی ارائه کرد.

دانیلو

چند مداخله نجات دهنده (یکی در نیمه دوم که ارزش یک گل را داشت)و اطمینان سرمربی به وی که به او اجازه می دهد همیشه کار درست را در زمان مناسب انجام دهد، چه متوجه شوید یا نه. اگر بازی دیروز وی از روی اقبال نباشد، دانیلو مانند دی ماریا به شخصیت اصلی یوونتوس تبدیل خواهد شد.

جوانان تیم

یوونتوس بازی را یک سیگنال عالی آغاز کردکه امیدواری را در بین هواداران تیم بوجود آورد،در این فصل به طور خاص جوانان تیم میتوانند نقش مهمی را اجرا کنند،میرتی نشان داد که از تکنیک و شخصیت خوبی برخوردار است و این نوید را میدهد که او را بیشتر و برای مدت طولانی در زمین ببینیم. روولا یک هافبک مفید است (اما شاید نیاز به پیشرفت بیشتری داشته باشد و احتمالاً مقصدش تیم مونزا است).سوله تکنیک جذابی دارد، اما به نظر نمی‌رسد قدرت و اراده لازم را برای استفاده از آن به روشی بهتر داشته باشد.

پرین

پرین در روز نسبتا آرامی که داشت چند واکنش بسیار عالی از خود نشان داد. کل بازی برای او و دفاع تیم سخت و جهنمی نبود، اما اعتماد به نفسی که او نشان داد و با انتقال این انرژی به سایر بازیکنان باعث افزایش روحیه تیم شد،در پایان بازی آلگری تأیید کرد که او جایگزین بسیار خوب و مطمئن برای شزنی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا