اخبارخارجی

کلوپ:هالند بهترین مهاجم جهان است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است و گفت سیتی بهترین تیم جهان و هالند بهترین مهاجم جهان است.

به گزارش “اهل ورزش“، لیورپول که فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع نکرده، این هفته در دیداری حساس در ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچستر سیتی خواهد بود. البته مرسی سایدی ها این هفته در لیگ قهرمانان فوق‌العاده ظاهر شده و 1-7 در خانه رنجرز به برتری دست یافتند. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول، در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد تیمش مثل همیشه باید برابر سیتی شجاعانه بازی کند.

کلوپ:هالند بهترین مهاجم جهان است

یورگن کلوپ گفت:”بازی کردن در مقابل منچسترسیتی همیشه چالشی ویژه و خاص است. ما در خانه خود و در ورزشگاه آنفیلد برابر منچسترسیتی به میدان می رویم که در این مقطع آنها بهترین تیم دنیای فوتبال هستند. تاثیر این دیدار روی کورس قهرمانی این فصل؟ ممکن است این بازی تاثیرگذار باشد، اما برای ما نه. در چنین دیداری برای لحظاتی شرایط دشوار بوده و لحظاتی نیز وجود دارد که باید به جریان بازی مسلط باشید، پس یافتن تعادل مناسب چالش پیش روی ماست.

ما همیشه در مقابل سیتی شجاع بودیم. ما باید مطمئن شویم که بهترین استحکام دفاعی را داریم و این به معنای پرس از بالا و در تمام مناطق مختلف زمین است. هنوز به طور کامل نمی دانیم کدام بازیکنان برای بازی برابر سیتی در دسترس هستند و بعد ترکیب ثابت را امتحان خواهیم کرد. شانس خود را در ورزشگاه آنفیلد که حامی ماست، مقابل بهترین تیم جهان امتحان خواهیم کرد.”

تقابل با ارلینگ هالند:”وقتی با بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان روبرو می شوی، نباید اجازه دهی توپ خیلی به او برسد. اما منچسترسیتی بازیکنان دیگری هم در کلاس جهانی در اختیار دارد و این مشکلی است که ما تلاش می کنیم تا راه‌حلی برایش پیدا کنیم.

هالند بهترین مهاجم جهان است

ارلینگ هالند، ترکیبی از قدرت فیزیکی و تکنیکی است. او می‌داند خط آفساید کجاست و بازی‌خوانی خوبی دارد. همچنین تعدادی از بهترین بازیکنان کنار ارلینگ هالند بازی کرده و برایش فرصت گلزنی مهیا می کنند.”

برتری پرگل در لیگ قهرمانان مقابل رنجرز:”من نمی دانم چرا برخی اینقدر این موضوع را بزرگ می کنند. البته چنین نتیجه ای روحیه تیم را تغییر می دهد و چطور ممکن است این اتفاق رخ ندهد؟ اما ما آنقدر احمق نیستیم که فکر کنیم این تنها چیزی است که برای شکست سیتی به آن نیاز داشتیم. ما بازی خوبی را مقابل رنجرز ارائه دادیم. هاروی الیوت و فابیو کاروالیو واقعا انعطاف‌پذیر بودند و هر دو در پست شماره شش نمایش بسیار خوبی داشتند. ”

حضور محمد صلاح در پست مهاجم مرکزی: “این تغییری بود که ما در این بازی ایجاد کردیم و البته ما سیستم را که عوض نکردیم. محمد صلاح می‌تواند در آن پست بازی کند و البته بی‌تردید قابلیت بازی در کناره ها را نیز دارد. این همان ویژگی انعطاف‌پذیری است که ما به آن نیاز داریم.”

تکرار دریافت اولین گل بازی:”این موضوعی نگران کننده است. ما در دقایق اولیه دیدار با رنجرز فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم، سپس توپ را در لحظه ای از دست دادیم که جمع و جور نبودیم و البته نمی توانستیم هم باشیم. اگر توپ را در جریان بازی در لحظه بدی از دست بدهید، این اتفاقات ممکن است رخ دهد.”

هالند بهترین مهاجم جهان است

درخشش بابی فیرمینو در فصل جدید:”بابی در یک مقطع بسیار خوب قرار دارد و من واقعا برای او خوشحال هستم. اما اینطور نیست که او در همه بازی های فصل در اوج باشد. ما به دلایل مختلف بهترین شروع خود را نداشتیم، اما زدن دو گل توسط فیرمینو مقابل رنجرز کمک کرد و من عاشق این دو گل بودم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا