اخبارخارجی

واکنش گواردیولا به پرتاب سکه: شاید دفعه بعد بهتر باشند

واکنش گواردیولا به پرتاب سکه: شاید دفعه بعد بهتر باشند.

پپ گواردیولا پس از شکست ۱-۰ منچسترسیتی در خانه لیورپول، از قضاوت آنتونی تیلور رضایت نداشت.

اهل ورزش | به گزارش BBC، پس از مردود اعلام شدن گل فیل فودن، این گل محمد صلاح روی اشتباه ژائو کانسلو در نیمه دوم بود که برنده بازی روز یکشنبه را تعیین کرد. گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفت:

اینجا آنفیلد است؛ هر بار دیر به اینجا می‌رسیم؛ متاسفانه آنفیلد همین است.  ما خیلی خوب بازی کردیم ولی در این مسابقه، جزییات دخیل هستند و هر اشتباهی با تنبیه مواجه می‌شود. ما اشتباهی کردیم که حق نداشتیم مرتکب آن شویم و در نهایت بازی را باختیم. ما برای شکست دادن لیورپول بازی کردیم؛ قطعا هدف‌مان همین بود.

 واکنش گواردیولا به پرتاب سکه

تاثیر جو آنفیلد؟ پس از ۱-۰ شدن بازی، هواداران فریاد زدند ولی ما درون زمین بیشتر فریاد زدیم. قبل از گل حریف، وضعیت عادی بود.ما همه کار کردیم؛ واقعا خیلی خوب بودیم و فرصت‌ ساختیم. در اکثر دقایق خیلی خوب بودیم ولی مرتکب یک اشتباه شدیم. حریف هم خیلی فرصت طلب و خوب بود.

 واکنش گواردیولا به پرتاب سکه

هزاران میلیون خطا مثل این اتفاق افتاد و داور مدام می‌گفت: «بازی را ادامه بدهید» ولی این بار که ما گل زدیم، او خطا اعلام کرد. چون ما گل زدیم، آن را مردود اعلام کردند، در غیر این صورت مردود نمی‌شد. ولی خب خودتان می‌دانید، آنفیلد یعنی همین.جمعیت تلاش کردند (پس از گل مردود شده فودن، به سمت من سکه و اشیایی را پرت کنند) ولی هیچکدام به من برخورد نکرد. شاید دفعه بعد بهتر هدف‌گیری کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا