اخبارخارجی

پپ لیندرز:مالکان لیورپول به نفع باشگاه کار می کنند

به گزارش اهل ورزش پپ لیندرز می گوید صحبت در مورد فروش لیورپول توسط FSG باعث ایجاد حواس پرتی نمی شود زیرا او از مالکان قرمزها به خاطر کاری که در آنفیلد انجام داده اند تمجید کرد.

گزارشی در The Athletic در روز دوشنبه حاکی از آن است که لیورپول برای فروش گذاشته شده است و غول های بانکی مورگان استنلی و گلدمن ساکس از خریداران بالقوه می باشند. FSG که از سال 2010 در مرسی ساید در محل بوده است، بیانیه ای صادر کرد و اذعان کرد که برای “سرمایه گذاران جدید” باز است، اگرچه، مهمتر از همه، هیچ انکاری وجود ندارد که آنها اکنون برای چشم انداز فروش کلی باز هستند.

پپ لیندرز در کنار کلوپ

در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیورپول در جام کارابائو با دربی کانتی، از دستیار کلوپ، لیندرس در مورد این  داستان ها سوال شد. او گفت: “این بیانیه واضح بود. تلاش یک باشگاه برای یافتن سرمایه گذاران جدید چیز جدیدی نیست. آنها در راستای منافع باشگاه عمل می کنند و سعی می کنند باشگاه را به جلو ببرند. من معتقدم که آنها همیشه این کار را می کردند. آنها مالکان خوبی هستند و من چند دلیل را توضیح خواهم داد. اول اینکه آنها یکی از بهترین مدیران جهان را به مدت بیش از 7 سال به خدمت گرفتند. این خیلی چیزها را نشان می دهد. تفاوت بین تیم های تاپ اروپایی یا جهانی و تاپ فرعی این است که شما باید بهترین بازیکنان خود را بفروشید.آنها قرارداد [محمد] صلاح را بسته اند.

مالکان لیورپول

پس از آن، آنچه از نظر من مهمتر است این است که ما یک آکادمی باثبات داریم. آنها روی آکادمی سرمایه گذاری کردند، در جایی که ما اکنون نشسته ایم، یکی از بهترین زمین های تمرینی در جهان سرمایه گذاری کردند. اینجا خانه ما است و جایگزینی ملوود آسان نبود، اما اکنون احساس می کنیم که در خانه هستیم. سپس البته جایگاه اصلی، جایگاه جدید [جاده آنفیلد]. آنها تصمیمات خوبی گرفتند. اگر آنها صاحبان خوبی نبودند، ما اینجا نمی نشستیم. در نهایت جام‌های زیادی کسب کردیم، جوایز ملی و بین‌المللی زیادی به دست آوردیم و معتقدم آنها به نفع باشگاه عمل می‌کنند تا آن را به پیش ببرند.”

جام قهرمانی لیورپول

باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد و آیا FSG فروش کلی لیورپول را دنبال می کند یا به دنبال سرمایه گذاری شخص ثالث است. قابل درک است که قبلاً علاقه چشمگیری آمریکایی ها به باشگاه وجود داشته است که توسط فوربس بیش از 3.5 میلیارد پوند (4.7 میلیارد دلار) ارزش گذاری شده است و فروش چلسی به کنسرسیوم کلیرلیک به رهبری تاد بولی در اوایل سال جاری به علاوه سقوط یک سوپرلیگ پیشنهادی اروپا در سال 2021، عوامل مهمی در تصمیم FSG برای گسترش جستجوی خود برای سرمایه گذاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا