اخبارخارجی

برنده بازی میلان–ناپولی قهرمان سری آ را مشخص می‌کند

تعویض های اشتباه، سر روسونری را به باد داد

کدام تیم قهرمان سری آ می شود-حساس‌ترین دیدار هفته سری آ با برتری ناپلی ها به پایان رسید.میلان و ناپولی در جدال حساس صدرنشینی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با پیروزی شاگردان اسپالتی به پایان رسید.

اهل ورزش| در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان در سن سیرو از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه یکشنبه پذیرای ناپولی بود و برابر این تیم متحمل شکست ۲-۱ شد.

شرح اتفاقات بازی

نیمه اول با حملات میزبان آغاز شد و شاگردان پیولی این روند را تا پایان نیمه حفظ کردند، در دقیقه ۱۳ نخستین موقعیت جدی میلان با ضربه ژیرو، مهار زیبای مرت و برخورد توپ به تیرک دروازه از دست رفت. واکنش های دروازه بان ناپولی در دقایق ۲۶ و ۲۸ نیز به داد تیمش رسید و باعث شد شاگردان اسپالتی بدون دریافت گل به رختکن بروند. تنها موقعیت جدی میهمان که تحت پرس شدید میلان قرار داشت، ضربه سر پولیتانو و واکنش مینیان بود. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم از آن میهمان بود؛ پیولی در ابتدای نیمه سرجینیو دست را به جای کالابریا به میدان فرستاد تا کوارتسخلیا را مهار کند اما تنها ۶ دقیقه بعد، مدافع آمریکایی وینگر ناپولی را در محوطه جریمه سرنگون کرد. پس از بررسی VAR ماریانی به سود ناپولی اعلام پنالتی کرد و پولیتانو میهمان را پیش انداخت.

 

گلزنی پولیتانو بازیکن ناپولی
خوشحالی پولیتانو پس از گلزنی

در ادامه روسونری سراپا حمله شد و غالبا از جناح چپ به سمت دروازه مرت هجوم برد، سرانجام همکاری عالی دکتلار و تئو در جناح چپ و ارسال زمینی و بی نقص فولبک فرانسوی، توپ را مقابل ژیرو انداخت و او هم بی وقفه کار را در دقیقه ۶۹ به تساوی کشاند.

گل ژیرو هم نتونست میلان را برنده کند
گلزنی اولیویه ژیرو

در دقیقه ۷۸، ماریو روی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و ارسال بی نقصی برای جیو سیمئونه فراهم کرد، تعویض طلایی اسپالتی با ضربه سر دیدنی ناپولی را مجددا پیش انداخت. در ادامه میلان هر چه زد به در بسته خورد تا روسونری در روزی که عملکرد ستایش برانگیزی داشت، در برابر تیم جاه طلب اسپالتی تن به شکست بدهد.

جیووانی سیمئونه
ضربه سر تماشایی جیووانی سیمئونه

جدول سری آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا