اخبارخارجی

یوونتوس اینتر را برد تا موتورش روشن شود!

به نقل از اهل ورزش، در مسابقات این هفته سری آ ایتالیا نتیجه بازی یوونتوس اینتر با پیروزی 2 بر 0 یوونتوس همراه بود.

یوونتوس در این بازی حساس موفق شد با پیروز به رتبه پنجم جدول رده بندی برسد و با تیم دوم جدول تنها 4 امتیاز فاصله داشته باشد و به عبارتی به کورس قهرمانی بازگشته باشد.

نیمه اول این بازی با شروع بهتر اینتر همراه بود ولی این تیم نتوانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند و موقعیت های نصفه و نیمه یوونتوس هم راه به جایی نبرد.

با آغاز نیمه دوم بازی یوونتوس اینتر، مجدد این اینتر بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 47 شزنی  با یک واکنش فوق العاده ضربی چالهان اوغلو را به بیرون هدایت کرد.

یوونتوس اینتر لحظات بازی

در دقیقه 52 و برخلاف روند بازی کرنر اینتری ها تبدیل به یک ضد حمله خطرناک از سمت یوونتوس شد و آدریان رابیو پاس کاستیچ را روانه دروازه کرد.

در دقیقه 63 مجدد یوونتوس به گل رسید که پس از رفتن به VAR این گل مردود اعلام شد.در ادامه اینتری ها می توانستند به گل برسند ولی شزنی ازینکارجلوگیری کرد.

اینتر که به دنبال زدن گل تساوی بود با افزایش حملات خود موقعیت را برای ضد حملات یوونتوس افزایش داد و این بار در دقیقه 84 یوونتوس با یک ضد حمل دیگر گل دوم را توسط گوسنس به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان بازی تغییری نکرد و یوونتوس برنده این دیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا