اخبارخارجی

آوونی باید خود را وارد قلب سرمربی تیم ملی نیجریه کند!

اهل ورزش|اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیجریه برای بازیهای دوستانه در حالی اعلام میشود که بازیکن سابق لیورپول شانس بازی مقابل الجزایر را دارد و مهاجم سابق تیم ملی نیجریه از او خواسته است که از این فرصت به خوبی استفاده کند.

جاناتان آکپوبوری، مهاجم سابق نیجریه، تایوو آوونی، مهاجم ناتینگهام فارست را به چالش کشید تا از غیبت ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی و عمر صدیق، مهاجم رئال سوسیداد استفاده کند تا ادعای خود را برای حضور در تیم ملی ثابت کند.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیجریه

دو نفر فوق الذکر به دلیل مصدومیت از ترکیب عقابها برای بازی با الجزایر در بازی دوستانه حذف شده اند.

بازیکن سابق لیورپول در بازی دوستانه آتی در کنار سیریل دسرز، مهاجم کرمونز و کلچی ایهیناچو، مهاجم لسترسیتی، برای بدست آوردن پست اصلی مبارزه خواهد کرد.

آکپوبوریه معتقد است که بسیاری از بازیکنان تمام تلاش خود را برای تحت تاثیر قرار دادن مربی انجام خواهند داد، اما احساس کرد که این بازیکن 25 ساله در موقعیتی عالی قرار دارد تا ارزش خود را نشان دهد.

آکپوبوریه که در تیم ولفسبورگ دربوندسلیگا بازی می‌کند، به Complete Sports گفت: «این یکی از بازی‌هایی است که برخی از بازیکنان دعوت شده از آن برای جا انداختن نام خود در قلب مربی عقابها، خوزه پسیرو، استفاده خواهند کرد.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیجریه

“با این حال، یکی از بازیکنانی که واقعا توجه من را به خود جلب کرده است تایوو آوونی است. این بازیکنی است که قبل از پیوستن به ناتینگهام فارست در یونیون برلین گل می زد. و من انتظار داشتم که او در خط حمله نیجریه باشد.”خب، این یک فرصت عالی برای او است و او باید از این فرصت استفاده کند تا مربی جدید را تحت تاثیر قرار دهد.”

نیجریه، امانوئل دنیس، هم تیمی آوونی را پس از خروج هنری اونیکورو به دلیل مصدومیت هفته گذشته در بازی سوپر لیگ ترکیه بین تیم او آدانا دمیر اسپور و آنتالیا اسپور، به تیم اضافه کرد.

لئون بالوگون از استوک سیتی نیز جای خود را به والنتاین اوزورنوافور از اسپورتینگ شارلوا داده است که به صورت قرضی در سوشو حضور دارد.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیجریه

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیجریه برای بازی های دوستانه به این شرح می باشد:

دروازه بان ها: فرانسیس اوزوهو، مادوکا اوکویه، آدلیه آدبایو

مدافعان: ویلیام تروست-اکونگ، کنت اومرو، چیدوزی آوازیم، اولاولوا آینا، کالوین باسی، زیدو سانوسی، کوین آکپوگوما، لئون بالوگون.

هافبک ها: ویلفرد اندیدی، فرانک اونیکا، الکس ایووبی، ریچارد اونیدیکا

مهاجمان: احمد موسا، کلهچی ایهاناچو، موزس سایمون، ساموئل چوکوئزه، آدمولا لوکمن، هنری اونیکورو، تایوو آوونی، چیدرا اجوکه، سیریل دسرز، ترم موفی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا