اخبارخارجی

پاتر:ژانویه خریدی نخواهیم داشت

پاتر:ژانویه خریدی نخواهیم داشت؛به گزارش اهل ورزش گراهام پاتر تایید کرده است که پنجره نقل و انتقالات ژانویه تیم چلسی در نیم فصل آرام خواهد بود و آبی ها مشتاق هستند تا با آنچه که دارند کار کنند.

در تابستان با خرید افرادی مانند وسلی فوفانا، رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی و پیر امریک اوبامیانگ در استمفوردبریج، چلسی دوباره پول زیادی سرمایه گذاری کرد. یک تیم با ظاهر جدید هنوز عملکرد خوبی نداشته است، که منجر به جایگزینی پاتر به جای توماس توخل در کادر فنی تیم می شود، اما هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری مجدد در اوایل سال 2023 وجود ندارد.

پاتر:ژانویه خریدی نخواهیم داشت

پاتر در مورد برنامه‌های استخدامی‌اش گفت: «فکر می‌کنم از تیمی که داریم و گروهی که داریم چیزهای بیشتری می‌آید. ما چند بازیکن کلیدی داشتیم: [انگولو] کانته، [بن] چیلول، [ریس] جیمز، فوفانا. آنها بازیکنان کلیدی هستند و چند نفر از آنها جایگزین بازیکنان کلیدی می شوند که در تابستان رفتند. فکر می‌کنم می‌توانیم بهتر از آنچه که داریم انجام دهیم و تمرکز من روی اینجاست.”

سرمربی آبی ها در مورد اینکه آیا در تعطیلات جام جهانی با هیئت مدیره خود صحبت خواهد کرد یا خیر، اضافه کرد: “بله، مطمئنم که این کار را خواهیم کرد. به هر حال ما یک گفتگوی منظم داریم. گاهی نیاز به تأمل، تفکر و تحلیل دارید. قطعاً، ما باید به این فکر کنیم که چه اتفاقی افتاده است و چه کاری می توانیم برای بهبود انجام دهیم.»

اوبامیانگ

چلسی که قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروسیا دورتموند برود، در حال حاضر در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و پس از 13 بازی در فصل 2022-2023، پنج امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا