اخبارخارجی

جایگزین آلگری؛ کونته از زیدان برای یوونتوس بهتر است

کونته بهتر از زیدان برای یوونتوس-هم‌تیمی سابق آنتونیو کونته در یوونتوس می‌گوید این مربی ایتالیایی گزینه ایده‌آل برای هدایت بیانکونری است.

یوونتوس در این فصل شروعی بسیار بد داشته و علاوه بر اینکه در آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان قرار دارد در سری آ هم شرایط بدی را تجربه می‌کند و فاصله‌اش با صدرنشین جدول، ناپولی، به 10 امتیاز رسیده است.

در این شرایط انتقادها از آلگری، سرمربی این تیم، به اوج رسیده و بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره اخراج احتمالی او و گزینه جانشینی‌اش داغ شده است. آلگری فصل گذشته هم در یووه موفق نبود تا بعد از 10 سال پر از جام یوونتوس را بدون فتح هیچ جامی به پایان فصل برساند. با وجود همه فشارها اما آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه، می‌گوید همچنان به مکس آلگری اعتماد دارد.

مدافع سابق یووه، سرجیو پورینی، که در این تیم با آنتونیو کونته هم‌تیمی بوده می‌گوید او که این روزها هدایت تاتنهام را بر عهده دارد ایده‌آل‌ترین گزینه برای مربی‌گری در بیانکونری است.

پورینی در این باره گفت:” آن زمان که آلگری به یووه آمد همه فکر می‌کردند او انتخاب درستی است ولی اوضاع آنطور که همه انتظار داشتند پیش نرفت. انتقادهایی که الان از او می‌شود درست است. به نظرم آلگری در حال حاضر با بعضی بازیکن‌ها مشکل دارد.

ولی معتقدم یک مربی هست که می‌تواند جای او را بگیرد و بلافاصله موفق بشود. کونته گزینه ایده‌آل و راه‌حل یوونتوس است. آنتونیو هر جا که می‌رود تغییر مثبت ایجاد می‌کند. ایده‌هایش به همه تیمها انگیزه می‌دهد. او این را در تاتنهام ثابت کرده است. یک اسم دیگر می‌تواند زیدان باشد ولی کونته گزینه بهتری خواهد بود”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا