اخبارخارجی

آرتتا در مورد غیبت ژسوس توضیح داد

آرتتا در مورد غیبت ژسوس توضیح داد؛ گابریل ژسوس در جریان سفر آرسنال برای مسابقه با تیم بودو/گلیمت در لیگ اروپا این تیم را همراهی نخواهد کرد و میکل آرتتا فاش کرد که چرا با این تیم به نروژ سفر نکرده است.

به گزارش اهل ورزش از زمانی که اخباری مبنی بر غیبت ژسوس در تمرینات طی چند روز گذشته آرسنال قبل از سفر به نروژ منتشر شد،باعث  ایجاد نگرانی و تشویش در میان طرفداران آرسنال شده است. اکنون مشخص شده است که او بخشی از تیم آرسنال در بازی پنجشنبه نخواهد بود، اما به نظر می رسد که این بیشتر یک اقدام احتیاطی باشد تا هر چیز مهم دیگری.

آرتتا در مورد غیبت ژسوس توضیح داد

آرتتا پیش از بازی گفت: “ما احساس کردیم با همه چیزهایی که او در چند هفته گذشته پشت سر گذاشته است، بهتر است او در خانه بماند.”

این نگرانی وجود دارد که توپچی ها با توجه به بازی بودو/گلیمت که در یک زمین مصنوعی  انجام میگیرد که این گونه زمین ها مستعد آسیب دیدگی می باشند، اما سرمربی بی دلیل نگران نیست، او افزود: “ما نمی دانیم [آیا خطر آسیب بیشتر وجود دارد یا خیر]. بازیکن می تواند در یک زمین مصنوعی آسیب ببیند، او می تواند در یک جلسه تمرین آسیب ببیند، بدیهی است که ما کارهایی را که باید انجام دهیم تا از بازیکنان تا جایی که می توانیم محافظت کنیم، انجام می دهیم، اما در پایان روز، مطمئناً فردا می رویم. با حضور 11 بازیکن در زمین مسابقه بازی را انجام می دهیم.”

 

با توجه به انبوهی از بازی‌ها از هم‌اکنون تا تعطیلات جام جهانی، آرتتا می‌خواهد به هر قیمتی از آسیب‌دیدگی بیشتر جلوگیری کند. ژسوس و الکساندر زینچنکو در حال حاضر در دسترس نیستند و ممکن است آرسنال با ترکیب دوم خود در نروژ به مصاف حریف خود برود تا از مشکلات بیشتر برای هر یک از بازیکنان کلیدی آرسنال جلوگیری شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا