اخبارخارجی

کلوپ: نمی‌دانم لایق پیروز شدن بودیم یا نه

آیا لایق پیروز شدن بودیم-یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد مطمئن نیست تیمش لایق پیروزی برابر برایتون بوده یا نه.

به گزارش “اهل ورزش“، لیورپول که بازی 0-2 باخته برابر برایتون را تبدیل به پیروزی کرده بود، در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد و فقط یک امتیاز این دیدار خانگی کسب کرد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، در پایان این دیدار تاکید کرد برایتون تیمی باکیفیت بوده و نمایش خوبی در بازی امروز ارائه داده است.

یورگن کلوپ گفت: “من می دانم که ما 10 امتیاز داریم و این واقعیت است. من از این موضوع فرار نمی کنم، ما باید با هم بلند شده و تیم را بسازیم. این فوتبال است و شما باید این مسئله را بپذیرید. در چنین روزی که اینگونه شروع می شود، مهم است که در مسیر خود مبارزه کنید. اگر بتوانید برنده شوید که خیلی خوب است.

من با بازیکنان لیورپول نیز به روشی مشابه همین مصاحبه با شما، صحبت کردم. نمی دانم چند بار باید بگویم که نیاز به واکنش داریم و دریافت گل اول روی عملکرد هر دو تیم تاثیر می گذارد. در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 3-3 تمام شد و ما باید این نتیجه را بپذیریم. البته در این شرایط کسب یک امتیاز برای ما کافی نیست، اما از این بازی این امتیاز عاید ما شد.

فکر می‌کنم این تساوی همان نتیجه ای بود که برایتون استحقاقش را داشت و ما نیز لایق این نتیجه هستیم. البته در این شرایط و با توجه به تمریات خوبی که در طول هفته انجام دادیم، عقب افتادن در ابتدای بازی با دو گل خوشایند نیست. ما می توانستیم برنده شویم، اما آیا شایسته پیروزی بودیم؟ راستش را بخواهید مطمئن نیستم.

قطعا باید سریع تر خود را با عملکرد حریف تطبیق دهیم و این اتفاق زمانی رخ داد که دروازه لیورپول دو بار باز شده بود. من فکر می کنم مهم است که ابتدا قدرت برایتون را تایید کنیم و حضور آنها در اینجای جدول تصادفی نیست. آنها واقعا خوب بوده و یک تیم واقعی به شمار می آیند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا