اخبارخارجی

آنچلوتی: همه باید به رئال احترام بگذارند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان می‌گوید برای این تیم اسکاتلندی احترام قائل است.

رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان، فردا فصل جدید رقابتها را در گلاسکوی اسکاتلند و در دیدار با سلتیک در گروه F آغاز می‌کند. علاوه بر رئال و سلتیک، دو تیم لایپزیش و شاختار دونتسک هم در این گروه حضور دارند.

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردای تیمش با سلتیک در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت گروه F را نه گروهی آسان، بلکه گروهی متعادل می‌داند و برای سلتیک احترام زیادی قائل است.

شروع دوباره چمپیونزلیگ
مقابل سلتیک بازی پیچیده‌ای در پیش داریم. آنها مثل ما پویاییِ خوبی دارند و خشن و فیزیکی بازی می‌کنند. ما آماده هستیم و سلتیک را می‌شناسیم. منتظریم تا مرحله گروهی را با یک بازی خوب آغاز کنیم.

باید به رئال احترام بگذارند
ما در این رقابتها همیشه می‌خواهیم مورد احترام باشیم چون تاریخ این باشگاه مشخص است. ما لیگ قهرمانان را با شور و شوق آغاز می‌‌‌کنیم و نباید به گونه‌ای پیش برویم که در روزهای آخر مرحله گروهی نگران باشیم. بعد از مرحله گروهی هم باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از جام جهانی چه خواهد شد.

جام جهانی
تا پیش از جام جهانی هیچ مشکلی نخواهیم داشت. بازیکنان ما آماده هستند و از همین حالا به جز لیگ و چمپیونزلیگ منتظرند تا در جام جهانی به میدان بروند. ولی سوال اصلی این است که بازیکنان ما بعد از جام جهانی با چه شرایطی به اردوی رئال برمی‌گردند. ما جواب این سوال را نمی‌دانیم.

پیش‌بینی لیگ قهرمانان
فصل گذشته ما در آمار، وضعیت خوبی نداشتیم و کمتر کسی رئال را مدعی قهرمانی می‌دانست. اما امسال شانس ما روی کاغذ بالاتر دانسته می‌شود. ما امسال هم مثل سال گذشته تا آخرین نفس خواهیم جنگید و امیدوارم پایان کار ما در فینال باشد.

گروه آسان؟
این گروه آسان نیست. ما همه تیمهای گروه را می‌شناسیم. سلتیک این روزها شرایط خوبی دارد و باید به آنها احترام بگذاریم. به دو تیم دیگر هم همینطور. ما بازی پارسال مقابل شریف را به خاطر داریم. در مراحل اول ممکن است غافلگیری‌های زیادی اتفاق بیفتد. به نظرم گروه ما یک گروه متعادل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا