اخبارخارجی

خوشحالی فابینیو از انتقال بلینگهام به لیورپول

استقبال فابینیو از جذب بلینگهام؛ فابینیو در مورد علاقه لیورپول به جود بلینگهام صحبت کرده و گفته است که اگر لیورپول شماره شش دیگری را به باشگاه بیاورد، خوشحال خواهد شد.

این ملی پوش انگلیسی مدت هاست که به تیم لیورپول لینک می شود، از زمان پیوستن به بورسیا دورتموند در سال 2020 از بیرمنگام سیتی، در بوندسلیگا در تیم  آلمانی تاثیرگذار بوده است.

هنگامی که از او در مورد پیوستن هافبک هایی که همگی برای پست فابینیو در ترکیب اصلی لیورپول با هم رقابت می کنند، پرسیده شد، این بازیکن برزیلی پاسخ داد: من چیز زیادی در مورد نقل و انتقالات نشنیدم. البته همیشه بازیکنانی هستند که با باشگاه در ارتباط هستند، زیرا این باشگاه نگاه به جلو و تلاش برای بهتر شدن را دارد.طبیعی است که بازیکنان خوب همیشه با باشگاه در ارتباط هستند. من در مورد شوآمنی  چیزی نشنیدم. ولی در مورد بلینگهام شنیده ام ،او بسیار جوان است و واقعا بازیکن خوبی است اما او  در این فصل به تیم نیامد. این طبیعی است که باشگاه لیورپول به دنبال این بازیکن باشد چون باشگاهی بزرگ می باشد و می خواهد به مبارزه با بهترین ها ادامه دهد، بنابراین طبیعی است که بازیکنان جدید بخرند.

استقبال فابینیو از جذب بلینگهام

طبیعی است که  باشگاه بازیکنان جدید بخرد و نام برخی از بازیکنان به باشگاه مرتبط می شود،اما من را اذیت نمی کند. من واقعاً  از خودم مطمئن هستم و در اینجا واقعا خوشحالم، بنابراین اگر لیورپول شماره 6 دیگری بخرد که طبیعی است من برای تیم و موقعیت خود در ترکیب می جنگم.

من فکر می کنم خط هافبک جایی است که ما گزینه های بیشتری [از هر بخش دیگر] داریم. فکر می کنم اکنون دو یا سه بازیکن هافبک مصدوم داریم و هنوز گزینه های زیادی داریم، بنابراین اگر چه فکر می کنم مرد مناسبی نیستم که بگویم به بازیکن دیگری نیاز داریم یا نه، اما به نظر من ما واقعاً خوب هستیم. بازیکنان در حال حاضر در این بخش عالی هستند.

اظهارات فابینیو پس از آن مطرح می شود که یورگن کلوپ به دنبال مصدومیت های اخیر باشگاه در پست هافبک، اعتراف کرد که علاقه مند به جذب یک هافبک جدید است. در حال حاضر قرمزها بدون حضور تیاگو آلکانتارا، الکس آکسلید چمبرلین و کرتیس جونز به رقابت با مدعیان می پردازند.

کلوپ قبل از جدال لیورپول با منچستریونایتد در گفتگو با مطبوعات اظهار داشت: مصدومیت‌های ما بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم و البته داشتن یک هافبک دیگر خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا