اخبارخارجی

بازنشستگی کیلیان امباپه از بازی های ملی

به گزارش اهل ورزش کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه فاش کرد که به دلیل توهین نژادی که در یورو 2020 به او وارد شد، به فکر بازنشستگی از فوتبال بین المللی بوده است.

خروس ها با شکست در ضربات پنالتی مقابل سوئیس در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه رقابتها  خارج شدند. امباپه ضربه پنالتی خود را در دیدار حذفی از دست داد و مسابقات را بدون گل به پایان رساند. این بازیکن 23 ساله در پی ناکامی تیم  ملی فرانسه هدف آزار نژادپرستانه آنلاین قرار گرفت و در نتیجه به فکر بازنشستگی از فوتبال بین المللی بود.

خراب کردن پنالتی کیلیان امباپه مقابل سوییس

امباپه به Sports Illustrated گفت: من نمی توانم برای افرادی که فکر می کنند من یک میمون هستم بازی کنم من بازی نمی کنم. اما پس از آن، با همه افرادی که در اطراف من بازی می کنند و من را ریشه کن می کنند،فکر می کنم این پیام خوبی نبود که تسلیم شوم. چون فکر می کنم برای همه نمونه هستم. این فرانسه جدید است. به خاطر این بود که من تیم ملی را رها نکردم. زیرا این پیامی برای نسل جوان است که بگوییم: «ما قوی‌تر از آن هستیم».

کیلیان امباپه

امباپه بعد از یورو 2020 برای فرانسه در فرم خوبی بوده و در 10 بازی برای تیم دیدیه دشان 11 گل به ثمر رسانده است. فرانسه این شانس را دارد که با شروع مسابقات جام جهانی در قطر در اواخر این ماه، از خاطرات تلخ یورو 2020 رهایی یابد.

این مهاجم در آخر هفته و در دیدار روز شنبه پاری سن ژرمن در لیگ 1 به مصاف اوسر خواهد رفت. پس از آن، او به همراه تیم ملی فرانسه برای مسابقات جام جهانی راهی قطر خواهد شد و فرانسه کار خود را با بازی برابر استرالیا در 22 نوامبر آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا