اخبارخارجی

بارسلونا 1-0 سلتاویگو؛ بارسا به عنوان صدرنشین به برنابئو می رود

ژاوی باید از نتیجه خوشحال باشد

بازپس گیری صدر جدول-بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل سلتاویگو، بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

بارسلونا در ادامه روند خوبش موفق شد در خانه مقابل سلتاویگو با یک گل به برتری برسد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 بود که روی ارسال خطرناک جوردی آلبا، این رافینیا بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.
سه دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، بار دیگر روی پاس آلبا، رافینیا با یک شوت محکم شانس خود را امتحان کرد اما آگوستین مارچسین، دروازه بان سلتا، با یک واکنش خوب توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 11، روی یک ارسال بلند، روبرت لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
فشار حملات میزبان ادامه داشت و در دقیقه 14، روی پاس سرخیو بوسکتس، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مارچسین برگشت داشت و رافینیا هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
حملات بارسا سرانجام در دقیقه 17 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی پاس عالی گاوی بود که پدری صاحب موقعیت شد و از فاصله ای نزدیک دروازه را باز کرد و بارسا را پیش انداخت.

بعد از این گل بازی متعادل تر دنبال شد و تیم میهمان هم پیش کشید و در دقیقه 33 بود که روی یک ضدحمله، لارسن صاحب موقعیت شد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول حملات دو تیم ادامه داشت اما در نهایت موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه ژاوی دست به سه تغییر زد و آنسو فاتی، دی‌یونگ و عثمان دمبله را به جای تورس، پدری و رافینیا به زمین فرستاد. اما این سلتا بود که حملات خطرناک تری داشت و در دقیقه 69 توسط لارسن به گل رسید ولی داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

بازپس گیری صدر جدول

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات سلتا بیشتر می شد و در دقیقه 84، این تیم صاحب دو فرصت پیاپی شد اما ضربات بلتران و هوگو مایو راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.
فشار بازیکنان میهمان برای رسیدن به گل تساوی تا آخرین ثانیه های ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.بارسلونا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت و هفته آینده به عنوان صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم کارلو آنچلوتی خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا