اخبارخارجی

تن‌هاخ: خوب بودیم، گل سوم را می‌زدیم بهتر بود

تن هاخ: میتونستیم گل سوم رابزنیم-اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اورتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

منچستریونایتد امشب هشتمین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را در خانه اورتون برگزار کرد.

شاگردان اریک تن‌هاخ موفق شدند در گودیسون پارک حریف خود را 2-1 شکست دهند تا اریک تن‌هاخ از هشتمین بازی خود روی نیمکت یونایتد در لیگ برتر پنجمین پیروزی را بدست بیاورد. یونایتد با این پیروزی درحالیکه یک بازی از تیمهای صدر جدول کمتر دارد در رتبه پنجم قرار گرفت.

عملکرد یونایتد در بازی با اورتون
ما خیلی زود 1-0 عقب افتادیم ولی تیم‌مان به این عقب افتادن خیلی خوب واکنش نشان داد. یکی از هدفهای ما این است که در مقابل عقب افتادن از حریفان بتوانیم واکنش درست نشان بدهیم و این بازی ثابت کرد تا حد زیادی به هدف‌مان رسیده‌ایم. بچه‌ها سازمان تیمی را حفظ کردند و بازی خودشان را با حوصله انجام دادند. عملکرد تیم ما واقعا قابل توجه بود.

در نیمه اول ما خیلی خوب پرس کردیم. اورتون اصلا نتوانست روی دروازه ما هجوم بیاورد و ارسال سانتر هم برایشان مشکل بود چون اجازه این کار را نمی‌دادیم. من از این بابت خیلی خوشحالم.

عملکرد کاسمیرو
بازی‌خوانی کاسمیرو عالی است و خیلی زود حرکات بعدی را پیش‌بینی می‌کند. در جریان این بازی دیدیم او چه بازیکن مهمی است. کاسمیرو امشب توپهای زیادی را از حریف گرفت. او به رونالدو هم پاس گل داد. کاسمیرو امشب هر چه از بازی گذشت بهتر شد.

مصدومیت مارسیال
مارسیال از ناحیه کمر مشکل داشت. حضور او در این بازی مهم بود. ما از همه بازیکنان تعویضی راضی هستیم. رونالدو گل پیروزی‌بخش را زد و واران هم با نظمی که به خط دفاعی داد و قدرت سرزنی‌اش یکی از بازیکنان مهم ما بود.

تن‌هاخ از نتیجه بازی راضی است؟
می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. در اواخر بازی راحت می‌توانستیم گل سوم را بزنیم. مرحله بعدی در مسیر حرکت تیم این است که فرصت‌هایش را از دست ندهد. البته از نتیجه راضی هستم و از نظر عملکرد تیم هم باید بگویم در بخش عمده مسابقه از عملکرد بازیکنان کاملا راضی بودم.

گلزنی کریستیانو رونالدو

این هفتصدمین گل او بود. واقعا عالی است. عملکرد کریس در این بازی هم خیلی خوب بود. من به او تبریک می‌گویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا