اخبارخارجی

آلگری:مک کنی باید قاطع تر بازی کند

مربی یوونتوس از بازیکن آمریکایی خود میخواهد بیشتر در میانه زمین درگیری داشته باشد و از وستون مک کنی خواهان تحرک بیشتری در بازی است، ماسیمیلیانو آلگری از این آمریکایی می خواهد که در زمین بازی قاطع تر باشد.

مک‌کنی، ملی‌پوش ایالات متحده، فرصت طلایی را برای زدن دو گل یووه مقابل فیورنتینا در روز شنبه از دست داد، در حالی که این هافبک 24 ساله تصمیم گرفت به سایر بازیکنان تیمش پاس دهد،آن هم وقتی که در موقعیت خوبی برای زدن گل بود.

خواهان تحرک بیشتر

آلگری پس از این تصمیم گیری و آنچه که از ستاره آمریکایی و سایر بازیکنان یووه انتظار دارد که به دنبال آن بروند به DAZN گفت: “در نیمه دوم، ما چند بازیکن را کنار گذاشتیم، اما چیزی که باید کاملاً بهبود یابد این است که وقتی شانس 2-0 جلو افتادن از حریف را دارید، باید از آن استفاده کنید. این لحظات کلیدی هستند که فصل‌ها را تعیین می‌کنند و ما هنوز آن موقعیت سنجی را نداریم.

آلگری ادامه داد:”شما همچنین می توانید توپ را از دست بدهید، اما من سرسختی ندیدم. شما باید دوباره به آن عادت کنید، همه چیز آسان نیست. این همه است، پس من برای هیچ چیز از دست پسرها عصبانی نمی شوم. مخصوصا لحظه کرنر و گل تساوی  که به ثمر رسید که باعث شد نتیجه بازی  تغییر یابد.»

مک‌کنی در این فصل سه بازی از پنج بازی یووه در لیگ برتر ایتالیا را آغاز کرده است، اما هنوز سهم قابل توجهی از تاثیر خود را بر تیم نشان نداده است. او در مجموع 79 بازی برای این تیم 10 گل برای تیم تورینی به ثبت رسانده است.

صحبت‌های نقل و انتقالات در این چند فصل در اطراف این بازیکن آمریکایی بالا گرفته است، اما او فعلاً در یووه باقی می‌ماند – در حالی که برای حضور در رقابت های جام جهانی قطر در اواخر امسال شمارش معکوس می‌کند – وی با تیم یوونتوس تا  سال 2025 قرارداد داردو تا آن موقع احتمالا در این تیم باقی می ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا