اخبارخارجی

علت نیمکت نشینی نیمار مشخص شد

علت نیمکت نشینی نیمار مشخص شد،کریستف گالتیه توضیح داد که چرا نیمار را در بازی که منجر به پیروزی 3-0 پاری سن ژرمن مقابل نانت در لیگ 1 در روز شنبه شده بود، بر روی نیمکت نشانده است.

نیمار در این فصل برای پی اس جی در فرم فوق العاده ای قرار دارد، اما در مقابل نانت از ترکیب اصلی تیمش کنار گذاشته شد. قهرمان فرانسه در این بازی خارج از خانه به پیروزی رسید ،در این بازی کیلیان امباپه دو گل به ثمر رساند و نونو مندز نیز موفق شد گل سوم پاریسی ها رو به ثمر برساند.در این دیدار نیمار در 27 دقیقه پایانی بازی وارد زمین بازی شد و جایگزین امباپه شد.

علت نیمکت نشینی نیمار

گالتیه چنین گفت:ما خیلی بازی می کنیم، هر سه روز یک بار و سپس هر چهار روز یک بار. گالتیه به کانال + گفت: همه می‌دانند که نمی‌توانند تمام بازی‌های 95 دقیقه‌ای را انجام دهند.”من دوبار در مورد آن صحبت کردم. بار اول با هر بازیکن، بار دوم با کل گروه، تا به آنها بگویم که اینطور بودن اشکالی ندارد و باید نگرش درستی داشته باشید.”

گالتیه کار خود را برای خوشحال نگه داشتن فوق ستاره های پاری سن ژرمن در این فصل کاهش داده است ،چون قبلا مجبور شده بود با تنش بین نیمار و امباپه در مورد ضربات پنالتی کنار بیاید. کنار گذاشتن بازیکن برزیلی یک کار غافلگیرکننده از سوی گالتیه بود و او می خواست بعد از بازی به این نکته اشاره کند که به دلیل بازی های زیاد تیم، بحث چرخشی بازی کردن در این فصل بین ستاره های تیم وجود دارد.

سه گل پاری سن ژرمن مقابل نانت، تعداد گل های این تیم را از شش بازی به عدد 24 رساند و با رکورد (منچسترسیتی در فصل 20-2019 و بایرن مونیخ در فصل 21-2020) برای گل های زده شده در این تعداد بازی از یک فصل در قرن بیست و یکم توسط یک تیم اروپایی برابری کرد.

تیم گالتیه مرحله بعدی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با غول ایتالیایی یوونتوس آغاز خواهد کرد که قرار است روز سه شنبه به پارک دو پرنس برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا