اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه5

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.پس از عملکرد برتر آرژانتین و دانمارک در نیمه اول مرحله گروهی جام جهانی لباس، نیمه دوم به همان اندازه شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. در اینجا نگاهی نزدیک به لباس‌های 16 کشور بعدی که در قطر شرکت می‌کنند را مشاهده می‌کنیم.

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 4

لباس  تیم های گروه 5 مسابقات

تیم ملی اسپانیا

لباس تیم های جام جهانی قطر-تیم اسپانیا

لباس اول:امتیاز 6/10

این یک موضوع بسیار ساده برای اسپانیا است، با پیراهن خانگی “قرمز قدرتمند خود” که تقریباً هیچ جزئیاتی روی آن وجود ندارد. رنگ‌های ثانویه چند امتیاز اضافی به پیراهن می‌دهند، از جمله تزئینات سرمه‌ای و جزئیات زرد روی یقه، نشان پادشاهی اسپانیا و لوگوی ساده‌شده آدیداس.

لباس دوم: امتیاز7/10

سادگی کیت خانگی اسپانیایی در تضاد با کیت دوم آنهاست که از طراحی آرت دکو الهام گرفته است. پیراهن آبی آسمانی با الگوی موجی انتزاعی پوشانده شده و با سه راه راه آدیداس در رنگ های پرچم اسپانیا به پایان رسیده است. لمس نهایی تاج مرکزی به رنگ قرمز و زرد است.

امتیاز کلی: 13/20

تیم ملی کاستاریکا

لباس تیم کاستاریکا در جام جهانی2022 قطر

لباس اول:امتیاز 4/10

در مورد پیراهن خانگی کاستاریکا به سختی می توان چیزی گفت. قرمز ساده با نوارهای آبی ضخیم که در اطراف هر آستین است. همه بازی‌های کاستاریکا در جام جهانی دارای لباس‌های بسیار ساده هستند، اما این شاید ابتدایی‌ترین آنها باشد.

لباس دوم:امتیاز 4/10

کیت خارج از خانه به همان اندازه کسل کننده است، با رنگ سفید که جایگزین رنگ قرمز برای اکثر پیراهن می شود، اگرچه نوارهای آبی ضخیم برمی گردند. از نظر لباس، و همچنین فوتبال واقعی، کاستاریکا گروه سختی دارد، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها بدون درگیری زیاد بیرون می‌روند.

امتیاز کلی: 8/20

تیم ملی آلمان

لباس تیم آلمان در جام جهانی2022

لباس اول:امتیاز 8/10

آلمان تاریخچه لباس های عالی جام جهانی را دارد – در سال 1990 آنها بدون شک بهترین دو پیراهن پوشیده شده در این مسابقات را داشتند – و این یک تلاش قوی دیگر است. این پیراهن کاملاً به آن زیبایی و ارتفاعات نمی رسد، اما نوار مشکی مرکزی، جزئیات طلایی متالیک و تزئینات ظریف در رنگ های پرچم آلمان، همگی به طراحی با کیفیت کمک می کنند.

لباس دوم:امتیاز 9/10

در حالی که پیراهن خانگی خوب است، پیراهن خارج از خانه عالی است. این با یک الگوی انتزاعی پوشیده شده است که بر اساس D در Deutschland است که  برای ایجاد یک چاپ چشم نواز محو شده است. ترکیب رنگ نیز درجه یک است، پایه مشکی با رنگ های قهوه ای و طلایی.

امتیاز کلی: 17/20

تیم ملی ژاپن

لباس تیم ژاپن در جام جهانی 2022

لباس اول: امتیاز10/10

پیراهن خانگی ژاپن احتمالا بهترین پیراهن این تورنمنت است، بنابراین آنها می‌توانند انتظار داشته باشند که در جام جهانی کیت‌ها به راحتی پیشروی کنند. این در رنگ آبی مشخص کشور است و با گرافیکی که نشان دهنده جرثقیل های اوریگامی است پوشیده شده است و این ایده که ایجاد 1000 مدل اوریگامی امکان برآورده شدن یک آرزو را فراهم می کند. ناگفته نماند که ژاپن برای امسال چه آرزویی خواهد داشت.

لباس دوم:امتیاز 8/10

پیراهن خارج از خانه ژاپن با استعاره اوریگامی، با جرثقیل های رنگارنگ روی شانه ها ادامه می یابد. به غیر از این، بسیار ساده است – پایه سفید و تزئینات مشکی – اما این اجازه می دهد تا الگوی شانه در مرکز قرار گیرد. نمایش قوی از ژاپن در دو کیت این تیم در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر.

امتیاز کلی: 18/20

ژاپن به لطف طرح های الهام گرفته از اوریگامی و به ویژه پیراهن خانگی خود به دور دوم می رود. تلاش های آلمان به راحتی آنها را از صعود مطمئن می کند، اما اسپانیا متأسفانه فرصت صعود را از دست می دهد. کیت های کاستاریکا آنها را محکم در انتهای گروه قرار می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا