اخبارخارجی

آستون ویلا 3-1 یونایتد؛بازگشت شکوهمند امری به لیگ برتر

آستون ویلا در دیداری جذاب و دیدنی برابر شیاطین سرخ به برتری رسید تا بازگشت شکوهمند امری به لیگ برتر را شاهد باشیم.

به گزارش “اهل ورزش“، در اولین تجربه حضور اونای امری روی نیمکت آستون ویلا، این تیم در طول 90 دقیقه بر جریان بازی مسلط بود و در نهایت در ورزشگاه ویلاپارک موفق شد 1-3 منچستر یونایتد را مغلوب کند.

آستون ویلا بازی را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی جاکوب رمزی، لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب موقعیت شده و با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه، داوید دخیا را تسلیم کرد.

گل بیلی در بازگشت شکوهمند امری به لیگ برتر

حملات ویلا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 11 به گل دوم نیز رسید. این تیم در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و لوکاس دینیه با یک شوت استادانه و دقیق به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را وارد دروازه یونایتد کرد.

گل دینیه در بازگشت شکوهمند امری به لیگ برتر

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند. در اواسط نیمه نخست منچستریونایتد در دو صحنه متوالی فاصله ای تا زدن گل اول نداشت. ابتدا ضربه الخاندرو گارناچو از سمت چپ محوطه جریمه با عکس العمل خوب امیلیانو مارتینز برگردانده شد و لحظاتی بعد این دروازه بان آرژانتینی به زیبایی و با پا ضربه سر کریستیانو رونالدو را مهار کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

اما در اواخر نیمه اول یونایتد به شکلی اتفاقی اختلاف را به حداقل رساند. ضربه لوک شاو از سمت چپ به جاکوب رمزی برخورد کرده و تغییر مسیر داد تا شانسی وارد دروازه ویلا شود. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میزبان با همان برتری 1-2 راهی رختکن شد.

جاکوب رمزی

اما استون ویلا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل سوم نیز دست یافت. روی اشتباه لیساندرو مارتینز و ارسال عرضی واتکینز، جاکوب رمزی در مرکز محوطه و با یک ضربه فوق العاده و تماشایی به طاق دروازه، گل سوم ویلا را به ثمر رساند.

در ادامه و برای دقایق پیاپی منچستریونایتد جریان بازی را در دست داشته و البته نمی توانست خطر خاصی روی دروازه مارتینز ایجاد کند. در ادامه دیوگو دالوت می توانست با ارسال عرضی خود کریستیانو رونالدو را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت گلزنی کند، اما پاس رو به عقب او به مقصد دیگری رفت و این فرصت نیز تبدیل به گل نشد.

مینگز

در دقیقه 72 یونایتد در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه رونالدو تعریفی نداشت و به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد. در ادامه یونایتد رقمی برای جبران نداشت و ویلا نیز به کنترل جریان بازی پرداخت تا در نهایت با همان نتیجه 1-3 به برتری دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا