اخبارخارجی

بهترین دفاع و دروازه بان لیگMLS

بهترین دفاع و دروازه بان لیگMLS؛به گزارش اهل ورزش  ستاره های فیلادلفیا یونیون یاکوب گلنس و آندره بلیک یک فصل دفاعی تاریخی را با کسب عنوان بهترین مدافع و دروازه بان سال MLS انجام دادند.

گلنز به عنوان بهترین مدافع MLS شناخته شد، و اولین بازیکن اتحادیه بود که این افتخار را کسب کرد و اولین اروپایی بود که این جایزه را از زمانی که لوران سیمان در سال 2015 این عنوان را کسب کرد به دست آورد. هم تیمی وی کای واگنر و الکساندر کالنز از نیویورک سیتی با اختلاف زیادی پشت سر وی قرار گرفتند.

بهترین دفاع و دروازه بان لیگMLS

بلیک نیزبه عنوان بهترین دروازه بان سال دست پیدا کرد و او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که سه بار این جایزه را دریافت کرده است، وی قبلاً در سال های 2016 و 2020 برنده این جایزه شده بود. بلیک 64.17 درصد آرا را به خود اختصاص داد و جورجه پتروویچ رتبه دوم را کمتر از 5 درصد آرا دریافت کرد. دریک کالندر با کمتر از چهار درصد سوم شد.

این جوایز برای یک فصل عادی باورنکردنی برای تیم فیلادلفیا است، که حریفان را در خط حمله اذیت میکرد و در عین حال ثابت کرد که یکی از بهترین تیم های تاریخ MLS در قسمت دفاعی زمین است.آنها فقط 26 گل در این فصل دریافت کرد که کمترین گل در تاریخ یک تیم MLS در طول یک فصل با 34 بازی است.

بهترین دفاع و دروازه بان لیگMLS

علیرغم عدم برنده شدن جام قهرمانی، می توان ادعا کرد که یونیون بهترین تیم MLS در طول 34 بازی فصل عادی بوده است. آنها 12 گل کمتر نسبت به لس آنجلس اف سی دریافت کردند،تنها نقطه قوت تیم لس آنجلس اف سی در تفاضل گل بود که+48 در مقابل +28 گل فیلادلفیا داشت.

بازی بعدی فیلادلفیا اولین بازی آنها در مرحله پلی آف خواهد بود، زیرا آنها میزبان اف سی سینسیناتی هستند که در دور اول نیویورک ردبولز را شکست داده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا