اخبارخارجی

آنچلوتی و گواردیولا بهترین مربیان فوتبال جهان هستند

بهترین مربیان فوتبال جهان-سرمربی میلان، معتقد استکه کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان هستند.

استفانو پیولی بعد از سپری کردن سال هایی متوسط در تیم های مختلف در لیگ ایتالیا، در میلان تبدیل به یک سرمربی بزرگ و نامدار شده و این تیم را بعد از یک دهه به قهرمانی لیگ ایتالیا رساند. حالا استفانو پیولی در مصاحبه ای در مورد دوران درخشان حضور کارلو آنچلوتی در میلان صحبت کرده و او را مردی تاریخ ساز در این باشگاه توصیف کرد.

استفانو پیولی گفت: “ما روی دیدار امشب در لیگ قهرمانان برابر سالزبورگ تمرکز کرده و شکست مقابل تورینو را فراموش کرده ایم. این یک رقابت دیگر است و اگرچه از باخت و نمایش ابتدای هفته اصلا راضی نیستیم، اما حالا یک فرصت بزرگ داریم.
شرایط رافائل لیائو؟ ما همیشه از لئو انتظار بهترین ها را داریم و او یک سلاح هجومی مهم برای میلان محسوب می شود. لیائو نیز باید مانند بقیه اعضای تیم خوب بازی کند، ما باید روی دفاع متمرکز باشیم و می دانیم که بازیکنان ما می توانند جریان بازی را به نفع میلان تغییر دهند.

بهترین مربیان حال حاضر دنیا؟ من فکر می کنم کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان جهان فوتبال هستند. آنچلوتی هرچند در دورانی متفاوت در میلان تاریخ ساز شد. من شخصاً او را نمی‌شناسم، اما فکر می‌کنم او هوش بالایی داشته و توانایی ورود به قلب و روح بازیکنانش را دارد. مطمئنا کارلو آنچلوتی یک سرمربی بزرگ به شمار می آید.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا