اخبارخارجی

رئال 3-1 سویا: با تمام قدرت، به سوی هدف بزرگ

به افتخار توپ طلای بنزما-شاگردان آنچلوتی در شبی که از توپ طلای کریم بنزما در برنابئو رونمایی شد، کار راحتی مقابل سویا نداشتند اما در نهایت موفق شدند با گل های لوکا مودریچ، لوکا واسکز و فده والورده به پیروزی رسیدند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. وینیسیوس که در سمت چپ زمین با توپ ربایی از مونتیل صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض عالی در محوطه جریمه مودریچ را روی تیر دوم صاحب موقعیت کرد و این ستاره باتجربه هم به راحتی دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.

بعد ازاین گل بازی متعادل شد و بازیکنان سویا هم پیش کشیدند اما در دقیقه 17 روی یک ضربه آزاد، چیزی نمانده بود که داوید آلابا گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او در چهارچوب دروازه حریف نبود.
حملات دو تیم ادامه داشت و رئالی ها علی رغم برتری نسبی، نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 42، وینیسیوس صاحب یک موقعیت شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.
نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد اما این سویا بود در دقیقه 54 به گل تساوی رسید. پرسینگ شدید از پشت محوطه جریمه رئال باعث شد تا گونسالو مونتیل صاحب توپ شود و با یک پاس در عمق، اریک لاملا را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.

تنها دو دقیقه بعد سویا می‌توانست به گل دوم برسد اما ایسکو که روی ارسال خسوس ناواس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به کنار دروازه کوبید.

 به افتخار توپ طلای بنزما
حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک موقعیت های خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 79 سرانجام رئال به گل دوم رسید.

در حالی که بازیکنان سویا در تلاش بودند مانند گل اول‌شان، با پرس از جلوی زمین، روی دروازه رئال خطرساز شوند، بازیکنان رئال به خوبی از پرس خارج شدند و پاس مارکو آسنسیو، وینیسیوس را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما او ترجیح داد لوکاس واسکز را صاحب توپ کند و این بازیکن هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

سویا هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 81 گل سوم را دریافت کرد. فده والورده که با پاس آسنسیو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

تیم میهمان که امیدی برای جبران نتیجه نداشت، در دقایق پایانی تلاش چندانی نکرد و بازی در نهایت با نتیجه 3-1 به سود رئال به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا