اخبارخارجی

تجلیل از جشن تولد 62 سالگی مارادونا

به گزارش اهل ورزش رونمایی از نقاشی دیواری جدید به ارتفاع 40 متر در نزدیکی فرودگاه بوئنوس آیرس به مناسبت و تجلیل از جشن تولد 62 سالگی  مارادونای بزرگ و فقید در سالروز تولد این اسطوره فوتبال جهان برگزار می شود.

مارادونا شاید فوتبالیستی باشد که به طور منظم در قالب نقاشی های دیواری جاودانه شده باشد. دیوارهای خیابان های آرژانتین و ناپل با نقاشی های قهرمان دو دوره جام جهانی پوشانده شده است و یکی از دوستان خانواده او به فکر قرار دادن یک نقاشی دیواری کاملاً جدید و 40 متری در کنار ساختمانی در نزدیکی فرودگاه بین المللی ایزیا در بوئنوس آیرس است.

تجلیل از جشن تولد 62 سالگی مارادونا

باگناسکو هنرمند آرژانتینی بار دیگر برای این کار انتخاب شده است شده است که مارادونا را در نقاشی های دیواری کوچکتر در سراسر جهان نقاشی کرده است. او گفت: “من همیشه می خواستم یک نقاشی دیواری عالی از دیگو در اینجا در آرژانتین بسازم و برای این کار آمدم. ما آن را در 7 اکتبر شروع کردیم و برای تولد او تمام می شود.”

ایده اصلی این هدیه بزرگ این است که افرادی که از طریق هواپیما به آرژانتین وارد و از آن خارج می شوند، نگاهی اجمالی به بزرگترین صادرات این کشور داشته باشند. تصویر روی نقاشی دیواری انتخاب شده توسط دخترش جیانا  یکی از عکس های جام جهانی 1982 است.

تجلیل از جشن تولد 62 سالگی مارادونا

در روز تولد او، تعدادی از بستگان، دوستان و هم تیمی های سابق او برای شرکت در مراسم افتتاحیه رسمی به محل نقاشی دیواری می روند. از آن زمان به بعد، برای تمام دنیا دیدن نقاشی این اسطوره فقید در دسترس خواهد بود تا با کسانی که کشور را با هواپیما ترک می کنند، بهترین دید را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا