اخبارخارجی

تمجید آلابا از ستاره دورتموند

تمجید آلابا از ستاره دورتموند؛ستاره تیم رئال مادرید در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشتاز بازیکن جوان زنبورها تعریف کرد.

داوید آلابا از جود بلینگهام تمجید ویژه ای کرده است زیرا او این بازیکن جوان را «یکی از بزرگترین استعدادهای خط هافبک جهان» معرفی کرده است.

جود بلینگام در ژوئن تولد 19 سالگی خود را جشن گرفت. این در حالی است که این بازیکن در حال حاضر نزدیک به 100 بازی برای دورتموند انجام داده است. دیوید آلابا او را استعدادی فراتر از سال های عمرش می داند. بلینگهام حالا به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال در خارج از لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است، که مسلماً در چند فصل اخیر به بازیکن برجسته دورتموند نیز تبدیل شده است. او همچنین یکی از محبوب ترین هافبک ها در میان باشگاه های بزرگ اروپایی است و مطمئناً توجه مربیان و کادر فنی آنها را نسبت به خود جلب کرده است.

تمجید آلابا از ستاره دورتموند

داوید آلابادر مورد بلینگهام به عنوان بازیکن گفت: می توانم بگویم که او یکی از بزرگترین استعدادهای خط هافبک جهان است. او تنها در 19 سالگی تیم را رهبری می‌کند، در همه جای زمین حضور دارد و از قبل با سبک بازی‌اش تصمیم  به میانه داری در زمین بازی می‌گیرد.

آلابا چند بار با بلینگهام از نزدیک مواجه شده و مقابل او بازی کرده است. ستاره اتریشی قبل از انتقال به رئال مادرید، دو بار با تیم بایرن مونیخ در مقابل هافبک جوان انگلیس که در تیم بورسیا دورتموند توپ می زند روبرو شده است.

مانند هالند، در دورتموند نیز پذیرش فزاینده ای وجود دارد که بلینگهام مدت زیادی در آنجا بازی نخواهد کرد. شهرت او به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان فوتبال جهان ماه به ماه بیشتر می‌شود و او می‌تواند در تابستان آینده سوژه یک انتقال بزرگ و محبوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا