اخبارخارجی

ساوتهمپتون 1-1 آرسنال؛توقف بد موقع شاگردان آرتتا

توقف بد موقع شاگردان آرتتا؛آرسنال در روزی که مثل هفته های قبل آماده نبود، 1-1 در خانه ساوتهمپتون متوقف شد.

به گزارش “اهل ورزش“،آرسنال که علیرغم یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی نیز در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت، بهترین فرصت برای افزایش فاصله با این تیم را از دست داده و در خانه ساوتهمپتون به تساوی 1-1 رضایت داد.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت گرانیت ژاکا بود که فرصت داشت به گل اول این دیدار دست یابد، اما ضربه مارتین اودگارد دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

توقف بد موقع شاگردان آرتتا

آرسنال در دقیقه 11 به گل اول دست یافت. ارسال بوکایو ساکا از سمت راست در شرایطی به گرانیت ژاکا رسید که این بازیکن در مرکز محوطه مدافع یارگیری نداشت و در نهایت این ستاره سوئیسی موفق شد با یک ضربه والی دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

در اواسط نیمه اول و با حرکت مارتین اودگارد بود که گابریل ژسوس در گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این مهاجم برزیلی دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.
در دقیقه 44 این بار گرانیت ژاکا در مرکز محوطه جریمه ساوتهمپتون برای گابریل ژسوس خلق موقعیت کرد، اما ضربه این بازیکن با واکنش بازونو همراه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 توپچی ها به اتمام رسید.

توقف بد موقع شاگردان آرتتا
در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 60 این آرسنال بود که با ضدحمله ای سریع فرصت داشت برتری خود را دو برابر کند، اما گابریل ژسوس در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی نشد و ضربه او به ال یونسی برخورد کرد.

اما دقایقی بعد این ساوتهمپتون بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. ارسال ال یونسی در بین مدافعان آرسنال به استوارت آرمسترانگ رسید و این بازیکن با خونسردی و ضربه ای نرم موفق شد دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 67 ساوتهمپتون می توانست باز هم روی ارسال ال یونسی به گل برسد، اما این بار ضربه پرائود دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.

توقف بد موقع شاگردان آرتتا

دقایقی بعد و روی همکاری تماشایی بازیکنان ساوتهمپتون بود که آریبو موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه این بازیکن از زاویه ای دشوار با مهار آرون رمسدیل همراه شد و این فرصت نیز از دست رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل برتری بی نتیجه بود و آرسنال با همان نتیجه 1-1 در خانه ساوتهمپتون به تساوی رضایت داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا